کد خبر : 1365532 | 25 مهر 1395 ساعت 20:01 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیشکسوت فوتبال مشهد، مدیرعامل پدیده شد

هادی برگی زر مدیرعامل باشگاه ورزشی پدیده شد.

پیشکسوت فوتبال مشهد، مدیرعامل پدیده شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی شرکت پدیده، عصر امروز طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پدیده هادی برگی زر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان منصوب شد.


علی حامدمقدم مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل گروه شرکتهای پدیده در اینباره گفت: هادی برگی زر از چهره های شناخته شده فوتبال مشهد و دارای سوابق ارزنده مدیریتی در حوزه ورزش و دارای مدرک مربیگری حرفه ای فیفا و مدرک مربیگری a آسیا است.


وی با اشاره به حکم انتصاب برگی زر از سوی مدیرعامل شرکت پدیده گفت: در این حکم 4 سیاست عمده برای ایشان تبیین شده است که عبارتند از ایجاد منابع درآمدی پایدار به منظور رسیدن به استقلال مالی موسسه،  ایجاد ساختار حرفه ای باشگاه براساس ضوابط و مقرارت فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا، برنامه ریزی در جهت کسب رتبه های شایسته در جدول لیگ فوتبال کشور در قالب ارائه برنامه اجرائی مدون و اهتمام و برنامه ریزی در جهت کشف و پرورش استعداد های جوان به منظور پشتوانه سازی برای باشگاه.


حامدمقدم ادامه داد: در این حکم بر استفاده از توان و مشورت مسئولان و کارشناسان مربوطه در راستای تحقق سیاست های هیئت مدیره برای ارتقاء جایگاه موسسه فرهنگی ورزشی پدیده تاکید شده است.

دیدگاه‌ها