کد خبر : 1365638 | 26 مهر 1395 ساعت 13:29 | 25.7K بازدید | 5 دیدگاه

خلعتبری دوباره به روزهای اوج خود برمی‌گردد

خالقی‎فر: برخی در پرسپولیس اذیتم کردند

مهاجم تیم گسترش فولاد اعلام کرد دو گلی که او به ثمر رسانده، تنها عامل پیروزی تیمش در بازی با پدیده نبوده است.

خالقی‎فر: برخی در پرسپولیس اذیتم کردند

رضا خالقی‌فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی گسترش فولاد مقابل پدیده، درخشش خودش در این بازی و برخی مسائل دیگر، صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


حقمان پیروزی بود
تیم ما در شرایط بحرانی قرار داشت و به این پیروزی نیاز داشتیم. خوشبختانه عملکرد خیلی خوبی داشتیم و حقمان بود پیروز شویم. توانستیم با اقتدار 3 امتیاز را بگیریم و در جدول هم چند رده صعود کنیم. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم تا بتوانیم در آینده در جدول، صعود چشمگیری داشته باشیم.


من تنها عامل پیروزی گسترش نیستم
من 3 هفته است در ترکیب گسترش فولاد بازی می کنم. شرایط بدنی ام رفته رفته بهتر شده و آمادگی خوبی دارم. با تیم هم هماهنگ تر شده ام. خوشبختانه دیروز همه دست به دست هم دادند تا پیروز شویم. درست است که دیروز دو گل به ثمر رساندم؛ اما قطعا من به تنهایی عامل پیروزی گسترش فولاد نبودم. ما 25 بازیکن هستیم که همه با هم برای موفقیت تلاش می کنیم. همدلی در تیم ما موج می زند و ذخیره ها نیز آرزوی پیروزی تیم را دارند. خوشحالم که با این برد از بحران خارج شدیم.


خلعتبری جزو بهترین ها است
محمدرضا خلعتبری بازیکن بزرگی است و من دوست داشتم شادی گلم را با او تقسیم کنم. بسیار خوشحالم که او به تمرینات برگشت؛ چون از نظر اخلاقی و فنی جزو بهترین ها است. شک نکنید او در آینده به روزهای خوبش بر می گردد و برای گسترش فولاد بهترین بازیهایش را ارائه می دهد.


در پرسپولیس اذیتم کردند
شرایط من در پرسپولیس زیاد مناسب نبود؛ البته روزهای اول برای پرسپولیس بد کار نکردم؛ اما عده ای دوست نداشتند در پرسپولیس بدرخشم و موفق باشم. این عده اذیتم کردند و نگذاشتند تمرکز لازم را داشته باشم. خوشبختانه در گسترش فولاد آرامش دارم. همه بازیکنان هم کمک کردند تا بتوانم به روزهای خوب برگردم. از فراز کمالوند نیز ممنونم که اعتماد کرد و خوشبختانه از شرایطم در گسترش راضی‌ام.


می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم
تیم ما بازی های زیبایی به نمایش می گذارد؛ اما در هفته های ابتدایی بدشانسی آوردیم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود و انشاءالله در آینده نیز روند خوبمان را ادامه می دهیم و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها