کد خبر : 1365839 | 27 مهر 1395 ساعت 10:59 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری دوباره اوج می‌گیرد

اسدی: گفته بودم از بحران خارج می‌شویم

کاپیتان تیم گسترش فولاد اعلام کرد که تیمش مقابل صبای قم باید به برتری برسد تا روند خوبش را حفظ کند.

اسدی: گفته بودم از بحران خارج می‌شویم

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده، خروج گسترش فولاد از بحران، وضعیت محمدرضا خلعتبری و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


طلسم شکست


بازی خیلی خوبی مقابل پدیده انجام دادیم. با اینکه بهتر از بازی های قبلی بودیم اما در مسابقات گذشته نیز عملکردمان از نظر فنی خوب بود و فقط دچار بدشانسی شده بودیم. خدا را شکر می کنم که طلسم نبردن تیم ما شکست و توانستیم اولین 3 امتیاز را دشت کنیم. انشاءالله این پیروزی سرآغاز موفقیت های بعدی خواهد بود.


گفته بودم با یک برد شرایط درست می‌شود


خوشبختانه دیگر بحرانی نداریم. قبلا هم گفته بودم اگر یک برد به دست آوریم، همه چیز درست می شود و اکنون شک ندارم در آینده روند خوبمان را ادامه می دهیم؛ البته کارمان دشوار است اما تیم ما از نظر فنی شرایط مطلوبی دارد و می توانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.


خلعتبری دوباره اوج می‌گیرد


محمدرضا خلعتبری بازیکن بزرگی است. او هم رفتار حرفه ای دارد و هم از نظر فنی یکی از بهترین ها است. به هر حال مشکلات اینچنینی برای هر فوتبالیستی در هر مقطعی پیش می آید. دل محمدرضا با گسترش فولاد است و قطعا او در آینده بیشتر به تیم کمک می کند. شک ندارم خلعتبری بهترین نمایش را در بازی های آینده خواهد داشت.


مجموعه گسترش برای موفقیت یکدل است


رضا خالقی فر بازیکن ارزشمندی است. او از زمانی که به گسترش فولاد آمده، تلاش زیادی می کند و خوشحالم که دو گل زیبا زده است. بی تردید مجموعه تیم گسترش فولاد همه یکدل هستند تا نتایج خوبی به دست آوریم. امسال اهداف بزرگی داریم و می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.


دنبال برد مقابل صبا هستیم


بازی سختی با صبای قم داریم. صبا کادر فنی قدرتمند و بازیکنان ارزشمندی دارد. با توجه به اینکه بیرون از خانه بازی می کنیم، باید بیشتر تلاش کنیم. تمام هدفمان این است که 3 امتیاز را به دست آوریم و بتوانیم در جدول رده بندی صعود کنیم. ما باید خیلی زود به نیمه بالای جدول برسیم و دیگر نباید هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم.

دیدگاه‌ها