کد خبر : 1365921 | 27 مهر 1395 ساعت 16:32 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم همکاری مقانلو با تیم ملی

بی‌باک و یوسفی قربانی ناکامی تکواندو در ریو

بالاخره مسئولان فدراسیون تکواندو تصمیم خود را گرفته‌ و قرار است در یکی، دو روز آینده به صورت رسمی خبر از ادامه همکاری بیژن مقانلو با تیم ملی تکواندو بدهند.

بی‌باک و یوسفی قربانی ناکامی تکواندو در ریو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از نسیم آنلاین، در فاصله کمتر از 2 ماه تا مسابقات جام‌جهانی تکواندو و فینال گرند پریکس در آذربایجان، هنوز خبری از انتخاب کادرفنی تیم ملی تکواندو  و شروع تمرینات به گوش نمی‌رسد و همچنان مسئولان فدراسیون تکواندو در حال بررسی دلایل ناکامی تکواندو ایران در المپیک ریو هستند.

 

در روزهای بی‌خبری از وضعیت تیم ملی، بازار شایعات در خصوص آینده سرمربی این تیم، تشکیل دو تیم مجزا با دو سرمربی برای رقابت‌های گرندپریکس و جام‌جهانی در آذربایجان و تغییر نقش مدیر سازمان تیم‌های ملی داغ است و هر روز صحبت‌هایی در این خصوص شنیده می‌شود اما هنوز نه تنها رئیس فدراسیون تکواندو بلکه هیچ کدام از فدراسیون نشین‌ها به صورت رسمی در این خصوص اظهار نظر نکرده است. 

 

در آخرین شنیده‌ها به نظر می‌رسد با توجه به فرصت کم باقیمانده تا مسابقات جام‌جهانی در آذربایجان، بالاخره مسئولان فدراسیون تکواندو تصمیم خود را گرفته‌ و قرار است در یکی، دو روز آینده به صورت رسمی از ادامه همکاری بیژن مقانلو با تیم ملی تکواندو خبر بدهند . در کادرفنی جدید تیم ملی اما دیگر خبری از مهرداد یوسفی و مهدی بی‌باک نیست و به نظر می‌رسد در خصوص همکاران جدید مقانلو همچنان اختلاف نظرهایی میان ذوالقدری، مقانلو و پولادگر وجود دارد.

 

مهرداد یوسفی که تا بیش از المپیک به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم ملی تکواندو حضور داشت پس از پایان این رقابت‌ها از ایران رفت تا شانس خود را در دیگر کشورها امتحان کند. اما مهدی بی‌باک دیگر همکار مقانلو در تیم ملی بود که پیش المپیک با او دچار اختلاف شد و در برزیل این موضوع به اوج خود رسید و حالا به عنوان یکی از قربانیان اصلی ناکامی تیم ملی در ریو دیگر در کنار تیم ملی حضور نخواهد داشت تا بیشترین سهم ناکامی به او تعلق گیرد. 

 

تشکیل دو تیم ملی با دو سرمربی مجزا، یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این مدت در خصوص آن صحبت‌هایی به گوش رسید اما در این خصوص نیز توافقی صورت نگرفته و  قرار است مقانلو علاوه بر هدایت ملی‌پوشان صاحب رنکینگ در مسابقات فینال گرندپری، در جام‌جهانی نیز به عنوان سرمربی به هدایت تیم ملی بپردازد.

 

به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون تکواندو پس از گذشت بیش از 50 روز از بررسی دلایل ناکامی هوگوپوشان در ریو به این نتیجه رسیدند که اعتماد مجدد به مقانلو با توجه به سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این مدت روی او بهترین تصمیم ممکن است و با تدوام همکاری با ذوالقدری، مدیر سازمان تیم ملی و برکناری بی‌باک و یوسفی، بیشترین نقش متوجه این نفرات بوده است. در توانایی مقانلو هیچ شکی نیست اما باید دید با توجه به اتفاقاتی که میان ملی‌پوشان المپیکی ما با این مربی در ریو افتاد ادامه همکاری آنها در آینده چگونه خواهد بود ؟

دیدگاه‌ها