کد خبر : 1366046 | 28 مهر 1395 ساعت 10:55 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

جان استونز:

از بازی کردن مقابل مسی نمی‌ترسم

جان استونز، مدافع جوان منچسترسیتی، تاکرد کرد از بازی مقابل لیونل مسی در دیدار امشب سیتی برابر بارسا در لیگ قهرمانان نمی ترسد.

از بازی کردن مقابل مسی نمی‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پپ گواردیولا در رقابت های این فصل در کارهای دفاعی عملکرد فوق العاده ای نداشت و در دیدارهای کمی موفق به ثبت کلین شیت شد.

 

در سمت مقابل، مسی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، این هفته برای بارسا به میدان رفت و در دقایق کمی که در زمین بود، موفق به گلزنی شد. با این وجود، استونز از این رویارویی نمی ترسد و منتظر بازی کردن مقابل یکی از بهترین مهاجمان دنیاست.

 

او به خبرنگاران گفت:" بازی کردن مقابل مسی من را نمی ترساند. فکر می کنم باید مقابل بهترین ها بازی کنید تا متوجه شوید که چطور می توانید با این شرایط کنار بیایید و این همیشه باعث می شود تا بهترین بازی های تان را ارائه بدهید. می دانم که این چالش هیجان انگیزی است؛ چیزی که من منتظرش هستم.

 

 

1149839

 

 

به نظر من، مسی بهترین بازیکن دنیاست. فکر می کنم ما به عنوان بازیکن، از بازی کردن مقابل او خوشحال می شویم زیرا می خواهیم بدانیم که می توانیم چه کاری انجام بدهیم. من منتظر این چالش هستم اما بارسا فقط او نیست؛ بازی کردن مقابل همه بازیکنان این تیم دشوار است. فکر می کنم لوئیس سوارز از زمان رفتن به بارسا، بازی اش را به سطح دیگری رساند.

 

نباید مقابل آنها تمرکزتان را از دست بدهید. این چیزی است که من  روی آن کار می کنم. با کسب تجربه می توانید به این هدف برسید. طول می کشد تا بازی کردن در این سطح را یاد بگیرید و من هنوز در حال یادگیری هستم."

 

دیدگاه‌ها