کد خبر : 1366499 | 29 مهر 1395 ساعت 23:25 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل فنرباغچه

منچستریونایتد در دیداری از مرحله گروهی لیگ اروپا، موفق شد با نتیجه 4-1 فنرباغچه را شکست بدهد.

پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان ژوزه مورینیو نمایش بهتری نسبت به بازی های قبلی ارائه دادند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

 

یونایتدها بازی را بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب هم روی دروازه فنرباغچه ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

برتری یونایتدها در مالکیت توپ ادامه داد اما دفاع فشرده بازیکنان میهمان مانع از ایجاد موقعیت می شد تا اینکه در دقیقه 31، یک ضربه پنالتی، گره بازی را برای یونایتدها باز کرد.

 

خطای سیمون کیائر روی خوان ماتا، یک ضربه پنالتی نصیب شیاطین سرخ کرد که پل پوگبا، برخلاف جهت حرکت ولکان دمیرل، آن را تبدیل به گل کرد.

 

1151486

 

هنوز بازیکنان فنرباغچه از شوک این گل خارج نشده بودند که یونایتد بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار حرکت پا به توپ مارسیال به داخل محوطه جریمه، با خطای مدافعان فنرباغچه همراه شد و داور بار دیگر نقطه پنالتی را نشان داد. خود مارسیال پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست ولکان، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1151485

 

برتری یونایتدها در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید و این نیمه با همان دو گل به پایان خواهد رسید، شیاطین سرخ به گل سوم رسیدند. پوگبا که روی پاس جسه لینگارد صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی، برتری تیمش را به سه گل افزایش داد.

 

1151487

 

نیمه دوم را هم یونایتد بهتر آغاز کرد و جسه لینگارد خیلی زود حساب کار را 4-0 کرد. این بار لینگارد در نقش گلزن ظاهر شد و روی پاس وین رونی، با شوتی دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.

 

بعد از این گل بازیکنان فنرباغچه که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما خیلی دیر توانستند به گل برسند.  

 

روی ارسال امنیکه بود که رابین فن پرسی توانست دروازه تیم سابقش را باز کند و اختلاف را به سه گل کاهش بدهد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان نتیجه 4-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها