کد خبر : 1367136 | 02 آبان 1395 ساعت 16:53 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین ناکامی متوالی برای گواردیولا

سیتی 1-1 ساوتهمپتون؛ تیم "پپ" نمی برد!

دیدار تیم های سیتی و ساوتهمپتون لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت تا سیتیزن ها در سومین بازی متوالی خود در لیگ برتر نیز در کسب پیروزی ناکام بمانند.

سیتی 1-1 ساوتهمپتون؛ تیم "پپ" نمی برد!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که با توجه به نتایج روز گذشته، صدر را به آرسنال و لیورپول واگذار کرده بود، با انگیزه فراوان برای کسب سه امتیاز خانگی به مصاف ساوتهمپتون آمده بود. ضمن اینکه باخت 4-0 برابر بارسلونا نیز باعث شده بود تا ستاره های سیتی از لحاظ روحی همانند همیشه نباشند.

ساوتهمپتون نیز با 12 امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشت.

 

 

1152099

 

 

بازی با میدان داری سیتی شروع شد و حملات این تیم در چند مورد می توانست به گل تبدیل شود؛ اما بی دقتی به خصوص استرلینگ باعث شد تا تیم پپ گواردیولا به گل نرسد. در سوی دیگر میدان، ساوتهمپتون که چشم به ضد حملات داشت، دقیقه 27 در عین ناباوری به گل رسید.

پاس به اشتباه استونز به کمپانی باعث شد ردموند صاحب توپ شده و با دریبل کلودیو براوو توپ را وارد دروازه کند.

 

 

1152093

 

 

سیتی پس از این گل به آب و اتش زد و دقیقه 32 توانست توسط استونز به گل تساوی نیز برسد اما  داور گل را نپذیرفت.

سانتر دی بروین را استونز با سر به گل تبدیل کرد اما کمک داور به دلیل آفساید آگوئرو،  گل را مردود اعلام کرد. او پیش از رسیدن توپ به استونز برای زدن ضربه سر بلند شده بود. 

نیمه اول با همان یک گل بود به سود ساوتهمپتون به اتمام رسید.

 

 

سیتی نیمه دوم را سراسر هجومی آغاز کرد و دقیقه 56 توسط مهاجم تازه وارد خود ایهیناچو که به جای دی بروین وارد زمین شده بود، به گل تساوی دست یافت.

پاس عمقی و بلند فرناندینیو در گوشه محوطه جریمه ساوتهمپتون به سانه رسید. او با یک کنترل خوب و یک پاس عرضی، در دهانه دروازه توپ را به ایهیناچو رساند و این بازیکن با وجود اینکه از سوی مدافع حریف به شدت تحت فشار بود، توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

1152122

 

 

پس از این گل، سیتی به حملات خود ادامه داد و دو موقعیت عالی را به واسطه درخشش دروازه بان حریف، توسط سیلوا و آگوئرو از دست داد ضمن اینکه دقیقه 73 بازی، براوو توانست یک موقعیت تک به تک را از مهاجم ساوتهمپتون بگیرد.

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت. سیتی از هفته ششم دیگر رنگ برد را به خود ندیده است و در 4 بازی اخیر خود در همه رقابت ها، سه تساوی و یک باخت کسب کرده است.

 

دیدگاه‌ها