کد خبر : 1367366 | 03 آبان 1395 ساعت 16:00 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

کسانی که سنگ پرتاب می‌کنند منطق ندارند

زادمهر: بازیکن با نظر سرمربی جذب می‌شود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که در استادیوم سنگ پرتاب می‌کنند مشکل‌شان فرهنگی است و منطقی ندارند.

زادمهر: بازیکن با نظر سرمربی جذب می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا زادمهر درباره جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه گفت:‌ قرار است جزئیات این جلسه در سایت باشگاه اعلام شود. البته این را هم باید بگویم که ما پیشنهاد دادیم جلسات به صورت آنلاین برای هواداران پخش شود چرا که هیأت مدیره ما فقط پنج نفر نیست و همه هواداران عضو هیأت مدیره هستند. امروز هم درباره بحث گردش مالی، سامانه هواداری، اردوی بزرگسالان در دبی و مسائل دیگر صحبت کردیم. همچنین قرار شد اردویی در امارات برگزار شود و دو مسابقه هم برگزار کنیم. سپس تیم استراحت می‌کند و بعد آماده بازی با پیکان می‌شوند.

 

وی درباره اینکه پرسپولیس چقدر بدهی دارد، افزود: ما امروز وارد جزئیات نشدیم اما به هر حال مشکلات مالیاتی وجود دارد و راهکار آن را هم پیدا کردیم. به هر حال ما از جایی کمک مالی نمی‌گیریم و با استفاده از سامانه هواداری کارها را پیش می‌بریم. البته خواهشی هم که داریم این است که روزهایی که پرسپولیس بازی دارد تبلیغات تلویزیونی برای سامانه هواداری ما باشد.

 

زادمهر در خصوص رفت و آمد بازیکنان خارجی و ضرری که در این میان پرسپولیس متحمل میشود، اظهار داشت:‌بازیکنان به هر حال با نظر سرمربی جذب تیم می‌شوند ما ما سعی می‌کنیم از کارشناسان خبره حقوقی و کارشناسان قرارداد استفاده کنیم تا باشگاه دچار ضرر نشود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برانکو در جلسه امروز شرکت کرده است، گفت:‌برانکو در جلسه نبود اما گزارشی به طاهری داد که این گزارش در جلسه قرائت شد.

 

وی در خصوص اردوی پرسپولیس در دبی هم اظهار داشت: اردو قطعی شده و ما در دبی دو بازی دوستانه هم برگزار می‌کنیم.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب مدیرعامل برای باشگاه هم گفت: در این باره صحبتی نشد. طاهری هم زحمت می‌کشد و شاید نهایت نام پست فرد عوض شود اما همه ما باید دخیل باشیم تا چرخ باشگاه را بچرخانیم.

 

زادمهر در خصوص سنگ‌پراکنی در اهواز هم تصریح کرد: کسانی که سنگ می‌اندازند هیچ منطقی ندارند و این کار در بحث انسانیت نیست. ما در بعد فرهنگی نیاز به زمان داریم چرا یک پدر باید با فرزندش به استادیوم بیاید اما سرش را بشکنند؟ این مسئله هم مختص به یک شهر نیست بلکه در همه شهرها این اتفاق می‌افتد. من معتقد هستم که اختلاف ما با فوتبال اروپا بر سر بازیکن یا مربی نیست بلکه بر سر اختلافات فرهنگی است. تاکتیک و تکنیک در همه جای دنیا به یک شکل است اما در مسائل فرهنگی با هم تفاوت داریم.

 

دیدگاه‌ها