کد خبر : 1367556 | 04 آبان 1395 ساعت 13:19 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

با این صدرنشینی، تازه به ابتدای راه رسیده ایم

رافخایی: این گلم خاطره ساز شد

جلال رافخایی در اولین حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول در دربی مازندرانی‌ها توانست یک گل سه امتیازی به ثمر برساند. او معتقد است این گل در خاطره‌ها خواهند ماند.

رافخایی: این گلم خاطره ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، رافخایی درباره دربی مازندران و گلزنی‌اش در این دیدار گفت: «گلزنی در دربی مازندرانی‌ها حس خوبی بود. وقتی در چنین بازی بزرگی برای خونه‌به‌خونه گلزنی کنید، شرایط را به نحوی رقم بزنید که پیام‌آور شادی باشید و لطف خدا شامل حال شما شود که در اولین حضورتان آن هم در دربی گلزنی کنید و مردم شهر بابل را خوشحال، قطعا روز خوب شما خواهد بود.»


او ادامه داد: «این گل، یک گل خاطره‌انگیز بود. اگر در یک بازی معمول مثل بازی‌هایی که در لیگ‌برتر انجام داده بودم گلزنی می‌کردم، گلم ارزشمند نبود؛ اما در این بازی گل ارزشمندی را به ثمر رساندم و مطمئنا همیشه در ذهن‌ها خواهد ماند. در لیگ‌ برتر گل‌های بسیاری به ثمر رساندم؛ اما چشیدن طعم گلزنی در لیگ دسته اول خیلی متفاوت‌تر است. آن هم در اولین حضور در این رقابت‌ها، در دربی شمالی‌ها، با حضور هزاران تماشاگر و گل پیروزی‌بخش وبه ثمر رساندن 3 امتیاز! همه و همه شما را امیدوارتر از قبل می‌کند.»


وی در خصوص صعود احتمالی شان به لیگ برتر می گوید: «ما با کسب موفقیت مقابل نساجی و صدرنشینی تازه به ابتدای راه رسیده‌ایم. از بازی هفته دوازدهم در دیدار مقابل اکسین بازی‌هایمان تازه استارت می‌خورد. نباید فکر کنیم چون صدرجدول را به دست آورده‌ایم دیگر کارمان راحت شده است. ما جبران نتایج از دست رفته‌مان را کرده‌ایم و باید از این به بعد سعی کنیم که هیچ موقعیتی را از دست ندهیم و در هیچ بازی و مقابل هیچ تیمی نتیجه از دست ندهیم. همه رقبا برایمان باید سخت باشند و فقط نتیجه‌گیری در دستور کارمان باشد و فاصله‌مان را با آنها زیاد کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.»


مهاجم خونه به خونه درباره رویارویی مقابل مربی سابقش هم خاطرنشان کرد: «فیروز کریمی احتیاج به تعریف ندارد و ایشان را همه می‌شناسند. اگر بخواهم فیروزخان را از لحاظ فنی تعریف کنم، باید بگویم که ایشان در بین 5 مربی برتر ایران قرار دارند و مقابل ایشان فوتبال بازی کردن نیازمند شرایط خاص ورزشی و فوتبالی است؛ البته ما هم مربی بزرگ و بین‌المللی روی نیمکت داریم که افکار بزرگی را در سر دارد. مطمئنا بازی خوبی را مقابل آنها برگزار خواهیم کرد؛ اگرچه باید تا آن زمان صبر کرد، 2 هفته دیگر برای رویارویی با اکسین زمان داریم. باید دید شرایط آن بازی چطور است و مسئولین تیم چه تصمیمی برای آن دیدار اتخاذ خواهند کرد. پیش از این هم گفته‌ام درباره هر بازی در زمان خودش باید صحبت کرد.»


رافخایی که از ماشین‌سازی تبریز به خونه به خونه آمده، رقابت با تبریزی‌ها در جام حذفی و انگیزه‌ خودش در این دیدار را اینطور توصیف می‌کند: «دیدار مقابل ماشین‌سازی یک دیدار حیثیتی است؛ نه اینکه بخواهم خودم را از نظر فنی به کسی ثابت کنم؛ نه. شرایط خاصی به وجود آمد تا از این تیم جدا شوم. تمام تلاشم را در این بازی می‌کنم که بازی خودم را داشته باشم. با وجود احترامی که برای ماشین‌سازی قائلم به نحوی مقابلشان ظاهر خواهیم شد که برنده میدان باشیم. یک بازی با کیفیت بالا انجام می‌دهیم.»


او در پایان افزود: «جام‌حذفی، جام شگفتی‌هاست و همانطور که دیدید، پرسپولیس با آن عظمت حذف شد و نمی‌توان گفت چون یک تیم در لیگ‌برتر حضور دارد، تیم قدرتمندی است و تیم دیگر که در لیگ دسته اول یا دوم قرار دارد، ضعیف‌ است و از پس یکدیگر برنمی‌آیند. در دیدار مقابل ماشین‌سازی تفکرات و ترکیب‌مان به نسبت رقابت‌های لیگ فرق می‌کند و مطمئنا تلاش کادر فنی صعود به مرحله بعد و رقم خوردن اتفاقات خوب فوتبالی در ادامه این رقابت‌هاست.»

دیدگاه‌ها