کد خبر : 1368181 | 06 آبان 1395 ساعت 22:05 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست و مقام سوم

کارنامه جوانان ایران در قهرمانی آسیا

جوانان ایران پس از شکست در بازی عجیب و پرگل در برابر عربستان با کسب عنوان سومی رقابت های جام ملت های آسیا به کار خود خاتمه دادند، آنها در این بازی ها به دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست دست پیدا کردند.

کارنامه جوانان ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان جوان کشورمان که با حضور موفق در این بازی ها موفق شدند خود را به جام جهانی برسانند در مرحله گروهی با تیم های جوانان قطر، ژاپن و یمن همراه شدند و در این بازی ها موفق شدند با امتیاز مناسب، خود را به مرحله بعد برسانند.


آنها در اولین بازی در برابر قطری ها قرار گرفتند و در حالی که نزدیک به یک نیمه در مقابل این تیم ده نفره بودند توانستند با تساوی یک بر یک به بازی خود خاتمه دهند، اما ملی پوشان جوان ایران در دومین بازی برابر ژاپن قرار گرفتند و با این تیم نیز با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند، در نهایت آخرین بازی ملی پوشان ایران در مرحله گروهی نیز در برابر یمن انجام شد و جوانان ایران توانستند با برتری یک گله در مقابل این تیم راهی مرحله بعد شود.


اما جوانان کشورمان در مرحله بعدی و برای حضور در بین چهار تیم برتر قاره، باید از سد ازبکستان می گذشتند و شاگردان پیروانی توانستند در دیدار حیاتی خود، با برتری کامل و دو گله از سد تیم قدرتمند آسیای میانه نیز بگذرند و به جمع چهار تیم برسند، البته پیروزی در این بازی جواز حضور در جام جهانی را نیز برای ایران در پی داشت.


جوانان ایران که تا این مرحله موفق شده بودند اتفاقات خوبی را برای خود و مردم ایران رقم بزنند، در بازی نیمه نهایی باید در برابر عربستان قرار می گرفتند، دیداری که در نهایت به عنوان یکی از پرگل ترین بازی های این مسابقات با نتیجه 6 بر 5 به سود عربستانی ها به پایان رسید و ملی پوشان جوان ایران از حضور در بازی نهایی بازماندند.


در نهایت و با این شکست، کار ملی پوشان جوان ایران در آسیا به پایان رسید و آنها با دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست، 9 گل زده و 7 گل خورده به عنوان سومی رقابت های قهرمانی آسیا رسیدند.

دیدگاه‌ها