کد خبر : 1368621 | 08 آبان 1395 ساعت 17:54 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

نواداد: در جلسه آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد

تکلیف خطیبی مشخص نشد!

رییس هیأت مدیره باشگاه ماشین سازى شهردارى تبریز به هنگام خروج از نشست 3 ساعته امروز هیأت مدیره این باشگاه از موکول شدن تصمیم گیرى نهایی در خصوص رسول خطیبى به جلسه آینده خبر داد.

تکلیف خطیبی مشخص نشد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومى ماشین سازى تبریز، على نواداد با اعلام این مطلب افزود: در جلسه امروز اعضاى هیأت مدیره ضمن بررسى شرایط و وضعیت موجود تیم و استماع نقطه نظرات اعضاء ، مقرر کردند تصمیم گیرى نهایی در خصوص کادر فنى به جلسه آتى هیأت مدیره موکول شود.

 


وى افزود: در جلسه امروز آقاى خطیبى نیز حضور داشتند و به ارایه توضیحات لازم در خصوص دلایل عدم نتیجه گیرى تیم فوتبال ماشین سازى پرداخت و به سوالات اعضاى هیأت مدیره نیز پاسخ داد.


رییس هیأت مدیره باشگاه ماشین سازى شهردارى تبریز در عین حال با تأکید بر این که جمع بندى و تصمیم گیرى نهایی در مورد کادر فنى پس از جلسه آینده اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی طى روزهاى آینده به اطلاع عموم هواداران خواهد رسید.

 


نواداد در خاتمه با اشاره به انتشار برخى شایعات در خصوص تقدیم استعفاء از سوى خطیبى به اعضاء هیأت مدیره و ابقاء یا برکنارى وى تصریح کرد: هیچ کدام از این موضوعات صحت ندارد و همه منتظر تصمیم گیرى و اعلام نظر رسمى باشگاه در روزهاى آینده باشند.

دیدگاه‌ها