کد خبر : 1368686 | 08 آبان 1395 ساعت 18:41 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از مدیران ماشین‌سازی تبریز خبر داد؛

تغییرات پیش‌روی ماشین‌سازی و رسول خطیبی

مشاورعالی مدیرعامل ماشین‌سازی از دو حالت برای آینده ماشین و رسول خطیبی در پی جلسه امروز هیات‌رئیسه خبر داد که در هر دو حالت تغییراتی رخ خواهد داد.

تغییرات پیش‌روی ماشین‌سازی و رسول خطیبی

حامد نجفی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص برگزاری جلسه هیات‌مدیره در حضور مسئولان باشگاه، پیشکسوتان و همچنین سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: در این جلسه آقایان على نواداد رییس هیات‌مدیره، میرمعصوم سهرابى مدیرعامل باشگاه، مظفر سلیمانى، مهندس اسحاقى، سعید نیکوخصلت و رسول محمدزاده به عنوان اعضاء هیات‌مدیره حضور داشتند که در این جمع بنده نیز به همراه محمد حسن اسوتچى و سردار محمد حسین جعفرى به عنوان میهمان حاضر بودیم و آقای خطیبی نیز به این جلسه اضافه شد.

 


وی افزود: هیات‌مدیره در این جلسه صحبت‌های مسئولان باشگاه و سرمربی تیم را شنیدند اما تصمیم‌گیری نهایی و اعلام آن را به روزهای آتی موکول کردند تا بتوانند بیشتر به تحلیل وضعیت کنونی تیم بپردازند اما قدر مسلم دو حالت ممکن است برای آقای خطیبی رخ دهد که در هر دو تغییرات محتمل است.

 


حامد نجفی تصریح کرد: هیات‌مدیره در نهایت در مورد ماندن یا رفتن سرمربی تصمیم‌گیری می‌کند اما به نظر می‌رسد که چنانچه نظر بر ماندن و فرصت بیشتر به خطیبی باشد تصمیماتی برای تقویت کادر فنی گرفته خواهد شد و اگر هم تصمیم به جدایی گرفته شود که تکلیف چیز دیگری است.

دیدگاه‌ها