کد خبر : 1368717 | 09 آبان 1395 ساعت 08:08 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده ای ها بیش از 70درصد توانشان را گذاشتند

برگی‌زر: شکست صبا از سپاهان سخت‌تر بود

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: پیروزی برابر صبا سخت‌تر از پیروزی اول فصل تیم برابر سپاهان بود چراکه شناختی که رفته رفته تیم‌ها از هم پیدا می‌کنند، کار را بسیار دشوار می‌کند.

برگی‌زر: شکست صبا از سپاهان سخت‌تر بود

هادی برگی‌زر پس از پیروزی پدیده مقابل صبای قم در گفتگو با "ورزش سه" اظهار داشت: کار سختی بود اما بازیکنان باغیرت و دوندگی ظاهر شدند. ما در این بازی جدا از آنالیز صبا، توانستیم خودمان را سازماندهی کنیم و با توجه به شرایطی که داشتیم به سه امتیاز بازی با صبا دست پیدا کردیم در حالیکه این بازی جزو بهترین بازی‌های ما در این ده هفته بود و بعد از بازی با گسترش که تغییراتی داشتیم بارقه امید را در تیم ما زنده کرد.


وی در پاسخ به اینکه تحلیل فنی شما از جایگاه یک مربی نسبت به عملکرد پدیده برابر صبا چه بود؟ گفت: این اجازه را بدهید که به عنوان مدیر باشگاه صحبت کنم و از جایگاه خودم خارج نشوم. من از جایگاه ورزشگاه دیدم که بیشتر بازیکنان تیم ما، بیش از 70درصد توانایی‌های خود را در زمین نشان دادند و اینکه تعداد زیادی از بازیکنان ما از حد نرمال فراتر بودند یعنی موفقیت و روند رو به رشد در تیم شکل گرفته است.


برگی‌زر تاکید کرد: به نظرم بازی با پیکان هم موفقیت‌آمیز بود و ما این تیم که در چهار بازی گذشته خود 10گل زده بود را متوقف کردیم یعنی ما موفق بوده‌ایم. در بازی با صبا هم انسجام، یکدستی، همدلی و اتحاد ما بود که باعث شد تا در طول 90دقیقه برتری خود را داخل زمین حریف حفظ کنیم.


مدیرعامل پدیده اینکه تاکنون چه اقدامی در پدیده انجام داده که منجر به بازده فوری در نتایج این تیم شده یادآور شد: کار خاصی نکرده‌ایم. ما در بخش مدیریتی باشگاه بر روی دو بخش تمرکز کردیم یکی تیم بزرگسال بود که بتوانیم روحی وروانی کار کنیم و سطح روانی تیم را بالا بیاوریم. ابتدا شاید بچه‌ها احساس می‌کردند این تغییر به ضرر تیم باشد اما وقتی در جلسات مختلف صحبت کردیم فهمیدند که ایده ما چیست. بعد از آن بر روی چارت سازمانی تمرکز کردیم که باعث می‌شود مسئولیت‌ها تقسیم شود و هر کس در حوزه خودش پاسخگو باشد. سعی کردیم با هماهنگی با کادر فنی زیرساخت‌ها را درست کنیم و به همین شکل جلو می‌رویم.


وی به بازی های جام حذفی اشاره کرده و گفت: همیشه به کادر فنی گفته ام که جام حذفی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به سهمیه آسیاست و برای ما موفقیت در این جام خیلی مهم است. با شکل تیمی که ما داریم و با حمایت هیات‌مدیره باشگاه اگر در این راه کوتاه تلاش کنیم و زحمت بکشیم شایستگی آن را داریم که موفق شویم و حتی در آسیا باز کنیم.


هادی برگی‌زر در پاسخ به سئوالی در خصوص تیم‌دار شدن خداداد عزیزی و اتمام شایعات حضور احتمالی وی در پدیده متذکر شد: من آدمی هستم که حرف آخر را اول می‌زنم. من چند سال با خداداد همکار بوده‌ام و از وقتی به پدیده آمدم دیدم این نبوده که آقای عزیزی را به پدیده اضافه کنم چون جایگاه ایشان فراتر از این حرف‌ها است. رفتن ایشان به سیاه‌جامگان این تیم را متحول کرده و اگر همه کمک کنند سیاه‌جامگان می‌تواند این سهمیه لیگ برتری را برای شهر مشهد حفظ کند.


برگی‌زر در خاتمه به تمهیداتی که برای حضور تماشاگران در بازی های پدیده اندیشیده اشاره کرده و خاطرنشان کرد: بخشی از علت عدم استقبال لازم بعد مسافت است که تماشاگر نتواند بیاید اما بخش کلیدی دیگری هم هست که نباید فراموش کرد و آن اینکه تیم‌های ما در شروع نتایج خوبی نگرفته‌اند در حالی که نتیجه تماشاگر را جذب می‌کند. در بخش امکانات باشگاه ما که در گذشته اتوبوس تهیه می‌کرده و امکاناتی می‌داده اما می‌خواهیم این سیستم را تقویت کنیم و بسته‌های پیشنهادی را برای جذب تماشاگر با تایید هیات‌مدیره اجرایی کنیم. هیات‌مدیره قطعا می‌تواند چراغ راه بوده و اهداف باشگاه را روشن کند.

دیدگاه‌ها