کد خبر : 1368737 | 09 آبان 1395 ساعت 09:45 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای گل کردن آن توپ نیم متر کم آوردم

زینالی: ما هم از نتایج سایپا ناراحتیم

هافبک تیم سایپا اعتقاد دارد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می کند.

زینالی: ما هم از نتایج سایپا ناراحتیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال سایپا در هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک رسید. علی زینالی، هافبک تیم سایپا اعتقاد دارد استرس ناشی از نتایج قبلی باعث شده تیمش نتواند عملکرد چندان خوبی داشته است. زینالی درباره بازی با سپاهان می گوید: بازی بدی مقابل سپاهان انجام ندادیم اما کمی استرس داشتیم و نتوانستیم ضربات آخر را با دقت به توپ بزنیم. ما دنبال پیروزی بودیم اما در نهایت این امر محقق نشد.


او درباره موقعیت صددرصدی که خودش مقابل سپاهان از دست داد، بیان می کند: در آن صحنه من نیم متر برای ضربه زدن و گل کردن توپ کم آوردم. هرچه بدنم را کش آوردم، نتوانستم ضربه مناسبی به توپ بزنم. در واقع مقصر در آن صحنه من نبودم.


هافبک سایپا درباره بازگشتش به ترکیب اینطور توضیح می دهد: بازی کردن یا نیمکت نشینی بازیکنان با نظر کادرفنی صورت بگیرد و در گذشته نظر کادرفنی این بود که نیمکت نشین شوم. با این حال تلاش کردم دوباره فرصتی نصیبم شود وبه ترکیب برگردم و خوشحالم که این اتفاق افتاد.  


زینالی درباره نتایج اخیر سایپا می گوید: قطعا هیچ کس از نتایج سایپا راضی نیست اما باید به تلاشمان ادامه دهیم. ما بدشانسی های زیادی آوردیم. در بسیاری از بازی ها استحقاق باخت یا تساوی نداشتیم اما این اتفاق افتاده است. امیدوارم در آینده همه چیز درست شود.

دیدگاه‌ها