کد خبر : 1368929 | 09 آبان 1395 ساعت 18:44 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: تراکتور روی پنالتی حساب نکند

دروازه بان جوان ملوان بندرانزلی مدعی است در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی او مرد اول این دیدار خواهد بود.

صادقی: تراکتور روی پنالتی حساب نکند

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی که در فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، بار دیگر به انزلی بازگشته و وظیفه محافظت از دروازه این تیم را برعهده گرفته است. او در خصوص شرایط این تیم در هفته های گذشته گفت: شرایط تیم خوب است و بعد از پیروزی برابر بادران روحیه خوبی داریم و کاملا مهیا و آماده این دیدار هستیم.


وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط خودم نیز خوب است وتا به اینجای فصل 4 کلین شیت دارم و به نظرم نسبت به سری قبل در  ملوان بهتر و قبراق تر کار کرده ام و امیدوارم به روزهای اوج برگردیم و به لیگ برتر برویم.


صادقی در خصوص دیدار فردا برابر تراکتورسازی گفت: تراکتور در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته و دیدار سختی برابر امیر قلعه نویی خواهیم داشت. من به ایشان مدیون هستم، او مرا در 16 سالگی به لیگ برتر آورد. با این حال ما در این هفته تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم و به خوبی نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرده ایم، آقای مایلی کهن برنامه خوبی برای این تیم دارد.


دروازه بان ملوان در واکنش به این مساله که در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی عملکردش را چطور ارزیابی می کند، گفت: پنالتی شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان باید توانایی خود را نشان دهند و دروازه بانان نیز همینطور. من طی پنالتی هایی که در بازی های قبلی بوده نشان دادم پنالتی گیر هم هستم  و البته این بازی شرایط خاص خودش را دارد. صد در صد تراکتور روی پنالتی برنامه ریزی نکند و در حافظه ام که مرور می کنم پنالتی های خوبی گرفته ام. البته تمام تلاش مان این است که بازی را در وقت عادی برنده شویم.


صادقی در ادامه در خصوص شرایط تیمش گفت: تیم خوب و جوانی داریم و آقای مایلی کهن هم بهای خوبی به جوانان داده اند. باید این مساله را در نظر گرفت که بازی در لیگ یک شرایط سخت و خاص خودش را دارد و مطمئنا از لیگ برتر سخت تر است. اما همگی ما به دنبال این هستیم تا پاسخ اعتمادی که مایلی کهن به ما داشته را بدهد.


او در خصوص درگیری هایی که بین تماشاگران انزلی و تبریز در گذشته وجود داشته و احتمال تکرار این اتفاق در این بازی نیز گفت: تماشاگران ملوان خاص و فوق العاده هستند و پنجمین سال حضورم در این تیم را پشت سر می گذارم. آنها حمایت فوق العاده ای داشته اند. شاید هر تیم دیگری بود با سقوط به دسته پایین، هواداران به آن پشت می کردند اما آنها فوق العاده متعصب هستند و تمام انگیزه ما برای بازگشت دوباره به لیگ برتر خواهند بود. در مورد درگیری هم باید بگویم این مساله در تمام کشورها وجود دارد. بازی با نساجی هواداران دو تیم همه را تشویق می کردند و شرایط خوبی وجود داشت. به نظرم هواداران دو تیم کینه ها را کنار بگذارند، اگر فحاشی و توهینی وجود نداشته باشد تمرکز بازیکنان بیشتر خواهد شد. من هیچ وقت توهینی از ملوانی ها به هواداران رقیب ندیدم و مطمئن هستم در این بازی نیز آنها بزرگترین حامی ما برای پیروزی برابر تراکتورسازی خواهند بود.

دیدگاه‌ها