کد خبر : 1369021 | 10 آبان 1395 ساعت 11:11 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور ۲ ایرانی در جدول اصلی

شاهقلی از سد نماینده آمریکا عبور کرد

انوشا شاهقلی با پیروزی مقابل تنیسور آمریکایی به جدول اصلی رقابت های بین المللی فیوچرز کویت راه یافت.

شاهقلی از سد نماینده آمریکا عبور کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، جدول مقدماتی رقابت‌های بین المللی فیوچرز کویت با برگزاری 8 دیدار باقی مانده و صعود نماینده کشورمان به جدول اصلی به پایان رسید.

 

در آخرین دیدار این مرحله انوشا شاهقلی با لوار هارپر از آمریکا مسابقه داد و در نهایت با نتیجه (2-6 و 3-6) مقابل این تنیسور به برتری رسید و به همراه نمایندگانی از کویت، نروژ، لبنان، رومانی و آلمان جواز حضور در جدول اصلی بازیها را بدست آورد. 

 

در جدول مقدماتی این رقابت ها تنیسورهایی از ایران، کویت، مصر، آمریکا، انگلیس، پاکستان، آلمان، هند، نروژ، لبنان و رومانی حضور داشتند.

 

به این ترتیب انوشا شاهقلی در راند نخست جدول اصلی به مصاف زیاد سلطان از کویت می رود و حمیدرضا نداف دیگر نماینده کشورمان با تنیسوری از ترکمنستان مسابقه می‌دهد.

 

در جدول اصلی مسابقات تنیسورهایی از ازبکستان، کانادا، تاجیکستان، رومانی، ایران، ترکمنستان، هلند، آلمان، مصر ، کویت، سوئیس، ژاپن، اسپانیا، نروژ، لبنان، فرانسه، سوئد و اتریش حضور دارند. 

 

تنیسورهای کشورمان برای کسب آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات گروه 2 آسیا و اقیانوسیه با حضور 3 تنیسور در این رقابت ها شرکت کرده است.

 

تیم ملی تنیس کشورمان بهمن ماه سال جاری و در مسابقات دیویس کاپ به مصاف تیم ملی پاکستان می رود.

 

هدایت تنیسورهای اعزامی به این رقابت ها بر عهده سعید احمدوند است.

 

دیدگاه‌ها