کد خبر : 1369352 | 11 آبان 1395 ساعت 11:16 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

مربیانی می‌خواستند دستیارم شوند اما قبول نکردم

مقانلو: برخی منتقدان به تکواندو خیانت می‌کنند

بیژن مقانلو معتقد است که برخی از منتقدان با انتقال بار منفی به تیم ملی باعث به هم ریختن انسجام تیم شدند.

مقانلو: برخی منتقدان به تکواندو خیانت می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عدم انتخاب مربی تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: برای انتخاب مربی عجله‌ای نداریم. باید خیلی از شرایط را در نظر بگیریم و در این راه صبور باشیم، زیرا بحث ملی است و عجله در کار باعث می‌شود که انتخاب بدی داشته باشیم.

 

مقانلو ادامه‌ داد: خیلی‌ها در حال‌ حاضر از ما ناراحت هستند، زیرا به ما پیشنهاد دادند که مربی تیم شوند، اما ما قبول نکردیم. بهتر است آستانه تحمل خود را بالا ببرند. شاید صلاح نیست در حال‌ حاضر مربی این تیم شوند و باید دانش خود را بالا ببرند چون به پختگی لازم نرسیده‌اند. برخی منتقدان می‌گویند که مقانلو کار بلد نیست و 16 سال مربیگری من را زیر سوال می برند. آنها فقط در شکست‌ها هستند و در پیروزی حرفی نمی‌زنند. ما دو سال و نیم افتخار کسب کردیم، اما انگار این افتخارات را نمی بینند.

 

وی در خصوص عدم همکاری بی باک با کادرفنی، گفت‌: به مهدی بی باک پیشنهاد دادیم که قبول نکرد ، زیرا هجمه زیادی از منتقدان روی تکواندو است. هر کسی شرایط روحی – روانی متفاوتی دارد و بی باک شرایط مورد نظر را هم اکنون ندارد.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو با بی اطلاعی از سفر یوسفی به انگلستان، اظهار کرد:  از مهرداد یوسفی نیز خبری ندارم. چند وقتی موبایلش خاموش بود و اطلاعی از وی ندارم و نمی دانم  که به کجا سفر کرده، فقط آرزوی موفقیت برای او دارم ، زیرا در طی دو سال و نیم گذشته زحمات زیادی برای تیم کشیده است.

 

وی همچنین افزود: کسانی که دوست ندارند تکواندو موفق شود، بار منفی زیادی به تیم منتقل کرده‌اند و شاید همین‌ها باعث شدند که انسجام تیم کم شود و عملکرد تیم در  المپیک لطمه ببیند. این گونه آدم‌ها به خانواده‌ تکواندو خیانت می‌کنند.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در خصوص اردوهای تیم برای اعزام به جام جهانی، گفت‌: با توجه به شرایط اردوها دو نفر از قهرمانان کشور را نیز دعوت کرده‌ایم. محمد کاظمی نیز به اردوها اضافه شد. سجاد مردانی و فرزاد عاشورزاده نیز از شنبه به اردوها ملحق شده‌اند. این دو تکواندوکار با اجازه از کادرفنی یک هفته‌ مرخصی گرفته‌اند.

 

وی ادامه‌ داد: من بر حسب وظیفه‌ای که دارم همه ملی‌پوشانی که نیاز است در اردو باشند را دعوت می‌کنم. از مهدی خدابخشی نیز برای حضور در تیم‌ ‌ملی دعوت کردیم، اما او به فدراسیون اعلام کرده است که فعلا شرایط نرمالی ندارد و بعد امیدوارم با کسب آمادگی روحی – روانی به اردوها ملحق شوند. ورزشکار باید بر حسب شرایط تیم ملی به اردو بیاید و اگر ورزشکاری عرق ملی داشته باشد، از جان برای تیم مایه می گذارد.

 

 

دیدگاه‌ها