کد خبر : 1369452 | 11 آبان 1395 ساعت 17:34 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد تعداد گل فکر نکرده ام

محسن کریمی: دیگر نمی‌خواهم مصدوم شوم

هافبک استقلال امیدوار است که دیگر مصدوم نشود و بتواند با آمادگی کامل به کارش در استقلال ادامه بدهد.

محسن کریمی: دیگر نمی‌خواهم مصدوم شوم

محسن کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که مصدومیت خیلی سخت است و این که از ترکیب تیم دورباشی برای یک بازیکن خیلی ناراحت کننده است. خدا را شکر با 2 گلی که زده ام بازگشت خوبی به میادین داشته ام و امیدوار هستم به روند خوبم ادامه بدهم.


او در پاسخ به این سول که آیا فکری به حال مصدومیتش کرده است یا نه هم گفت: بله. من تمام روزها تمرینات بدنسازی انجام می دهم و از مربی خصوصی ام خیلی راضی هستم. روزهای سختی را پشت سرگذاشتم و امیدوارم دیگر مصدوم نشوم.


هافبک استقلال ادعا می کند نسبت به سال گذشته خیلی با تجربه تر شده است: من همیشه سعی کرده ام بهترین نمایش را داشته باشم و فصل قبل هم خیلی انگیزه داشتم اما فکر می کنم در این فصل کمی با تجربه تر شده ام. شرایط سختی را تحمل کرده ام و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را در این فصل پشت سربگذارم.

 


کریمی ادعا می کند مصدومیت طولانی اش در اردوی تیم ملی به وجود آمد: من فصل قبل در اردوی تیم ملی حضور داشتم اما مصدومیت طولانی مدتم درست 3 روز بعد از اردوی تیم ملی به وجود آمد و باعث شد من حدود یک  ماه از میادین دور بشوم. با این حال دوست دارم دوباره به تیم ملی برگردم و تمام تلاشم را در این راه انجام می دهم.


او در مورد پیش بینی اش از گل های زده در این فصل گفت: اول باید بگویم که از گلی که به مس زدیم خیلی خوشحالم چرا که موفق شدم هواداران داخل استادیوم و آنها که از خانه بازی را تماشا کردند را خوشحال کنم. پیش بینی تعداد گل سخت است اما هرچه بیشتر باشد بیشتر خوشحال می شوم.


کریمی در مورد آمادگی بالایش در 120 دقیقه بازی با مس هم می گوید: خدا را شکر کادرفنی استقلال با تمریناتی که برای ما در نظر می گیرند باعث می شوند بازیکنان آمادگی زیادی داشته باشند. من خودم زیر نظر استیون جونز تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارم و در این فصل همه بازیکنان آمادگی بدنی خوبی دارند.

دیدگاه‌ها