کد خبر : 1369468 | 11 آبان 1395 ساعت 17:38 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

معضل عجیب بارسلونا در بازی مقابل سیتی

مصدومیت پیکه، آلبا و متیو در فاز دفاعی بارسلونا باعث شده تا لوئیس انریکه، امشب از کوتاه قدترین مدافعان حاضر در لیگ قهرمانان برابر سیتی استفاده کند.

معضل عجیب بارسلونا در بازی مقابل سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب جدال حساسی در ورزشگاه اتحاد برابر منچسترسیتی پیش رو دارد. این بازی برای سیتیزن ها حکم مرگ و زندگی را دارد.

 

 

1153622

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا با معضل عجیبی در بازی برابر سیتی روبرو است. به دلیل مصدومیت پیکه، آلبا و ژمی متیو، امشب این 4 بازیکن در خط دفاعی بارسا قرار خواهند گرفت: سرجی روبرتو، ماسکرانو، اومتیتی و دینیه.

نکته جالب اینکه بلندقامت ترین مدافع در دسترس بارسلونا، اومتیتی با قد 1.80 است. میانگین قدی 4 مدافع امشب بارسا به 1.78 می رسد که کمترین به همراه لیون در لیگ قهرمانان است. ترکیب دفاعی ناپولی با میانگین قدی 1.88، از این حیث سرآمد دیگر تیم های حاضر در چمپیونزلیگ است.

پپ گواردیولا با استفاده از این مورد عجیب در بارسلونا، امشب می تواند روی ارسال های از جناجین و قدرت سرزنی بازیکنانش برای گلزنی به تیم سابقش استفاده کند. انریکه نیز احتمالا با استفاده از هافبک های بلندقامتی چون بوسکتس و آندره گومز جلوی خط دفاع، سعی در پوشش دادن این نقیصه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها