کد خبر : 1369524 | 12 آبان 1395 ساعت 00:05 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بایرن در خانه آیندهوون

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه 2-1 آیندهوون را شکست بدهد.

پیروزی بایرن در خانه آیندهوون

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم میزبان پیش افتاد اما دو گل از روبرت لواندوفسکی، در نهایت سه امتیاز این دیدار را نصیب باواریایی ها کرد.

 

برخلاف انتظار این آیندهوون بود که بازی را بهتر آغاز کرد و حاصل این برتری، زدن گل اول بازی در دقیقه 14 بود. روی یک ضدحمله خطرناک بود که سانتیاگو آریاس روی توپ دوم توانست دروازه نویر را باز کند. هرچند تصاویر تلویزیونی نشان داد که او در موقعیت آفساید این گل را به ثمر رساند.

 

 

1154234

 

 

بعد از این گل، بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات خطرناکی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 34 توانستند به گل تساوی برسند. ارسال فیلیپ لام در محوطه جریمه آیندهوون، به دست گواردادو برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه خونسردانه، کار را به تساوی کشید.

 

برتری بایرنی ها ادامه داشت و آنها می توانستند در همان نیمه اول به گل دوم برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم بایرنی ها بهتر آغاز کردند و در مقابل تیم میزبان به دنبال زدن گل دوم روی ضدحملات بود. برتری بایرن ادامه داشت و بعد از چند موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 73 به گل دوم رسید.

 

 

1154236

 

روی حرکت خوب داوید آلابا از سمت چپ، در نهایت این لواندوفسکی بود که توانست با ضربه ای تماشایی، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

 

در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد؛ اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 2-1 بایرن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها