کد خبر : 1369550 | 12 آبان 1395 ساعت 09:55 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز درباره اتفاقات رختکن ماشین‌سازی حرف نمی‌زنم

رافخایی: رفاقتم با خطیبی سرجایش است

مهاجم تیم خونه به خونه بابل اعتقاد دارد که تیمش می تواند روزهای خوبی را در لیگ دسته اول تجربه کند.

رافخایی: رفاقتم با خطیبی سرجایش است

به گزارش "ورزش‌ سه"،  یکی از اتفاقات جالب و ارزشمند دیدار ماشین سازی و خونه به خونه در جام حذفی، تقابل جلال رافخایی و رسول خطیبی بود. مهاجم فعلی تیم بابلی و سابق ماشین سازی با وجود اختلافات گذشته قبل از شروع بازی به سمت خطیبی رفت و با او به خوش و بش پرداخت.


رافخایی درباره اقدام خود می گوید: «در همان رختکنی که تیم ما در آن مستقر شده بود، در زمان حضورم در ماشین‌سازی اتفاقاتی بارها برایم افتاد که با خودم عهد کردم هرگز در موردش با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنم. البته این مسائل باعث نمی‌شود رفاقت من با خطیبی از بین برود و من همچنان با سرمربی ماشین‌سازی رفاقتم را حفظ می‌کنم.»


او ادامه می دهد: «رسول هم تیمی و مربی من بوده وظیفه خودم دانستم از او رخصت بگیرم. در فوتبال هزار اتفاق می افتد. نباید انسانیت را زیر سوال برد. اتفاقا اصلا توقع نداشتم که آنقدر مورد استقبال قرار بگیرم و باید بگویم خطیبی هم به بهترین شکل با من برخورد کرد.»


مهاجم خونه به خونه درباره کنار رفتن تیمش از جام حذفی عنوان می کند: «ماشین‌سازی تیم خوبی است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌توانستیم پیروز میدان باشیم ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در این مرحله از رقابت‌ها حذف شویم. جام حذفی را به دست فراموشی سپردیم و همه فکر و ذکرمان این است که به لیگ برتر صعود کنیم.»


رافخایی صحبت هایش را این طور به پایان می برد: «همه می‌گویند که تیم ما پرهزینه‌ترین تیم لیگ یک است که حرفی در این باره ندارم؛ ولی ما تیم خوبی داریم و امیدوارم تلاش‌هایمان برای رسیدن به لیگ برتر نتیجه بخش باشد.»

دیدگاه‌ها