کد خبر : 1369806 | 12 آبان 1395 ساعت 18:34 | 268K بازدید | 0 دیدگاه

استعدادیاب‎ها، آزمون را زیر نظر گرفتند

سردار زیر نظر لیورپول و دورتموند

سردار آزمون موفق شد برابر ستاره های اتلتیکو، تک گل تیمش را به ثمر برساند و نکته جالب توجه حضور استعدادیابان باشگاه های لیورپول و دورتموند برای زیر نظر گرفتن این بازیکن بود.

سردار زیر نظر لیورپول و دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون، به عنوان تنها بازیکن ایرانی فصل جدید در لیگ قهرمانان اروپا، توانست در بازی برابر اتلتیکو مادرید به عنوان ضلع سوم قدرت در باشگاه اسپانیا (که سابقه نائب قهرمانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را دارد)، تک گل تیمش را به ثمر برساند.


نکته جالب توجه اما حضور استعدادیابان تیم باشگاهی دورتموند و لیورپول برای زیر نظر گرفتن این بازیکن بود؛ جایی که این دو باشگاه مطرح اروپایی با اعزام استعدادیابان خود به دنبال زیر نظر گرفتن این ستاره ایرانی بودند. سردار آزمون که سومین فصل حضور خود در فوتبال اروپا را پشت سر می گذارد، پیش از این نیز بارها با اخباری مبنی بر حضور در آرسنال، تاتنهام و ... همراه بود و باید دید این بار چه سرنوشتی پیش روی او خواهد بود.

 

1154267


توئیتر استعدادیاب های اروپایی با بازنشر پستی که توئیتر اخبار  المپیک مارسی منتشر کرده، عنوان کرده که المپیک مارسی، دورتموند و لیورپول سه باشگاهی بودند که شب گذشته با زیر نظر گرفتن عملکرد سردار آزمون شرایط او را مورد بررسی قرار دادند.

 

آزمون که در دیدار برابر اتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه موفق شد قفل دروازه این تیم را بعد از سه بازی گل نخوردن بشکند، در نهایت نتوانست مانع از شکست تیمش شود و آنها در ثانیه های پایانی تساوی و تک امتیاز این دیدار را از دست دادند تا همچنان یک امتیازی در جدول باقی بمانند.

دیدگاه‌ها