کد خبر : 1370181 | 14 آبان 1395 ساعت 15:04 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمیدرضا صدر در ورزش سه

حمیدرضا صدر نویسنده و محقق فوتبال بعدازظهر امروز در دفتر ورزش سه حاضر شد.

حمیدرضا صدر در ورزش سه

به گزارش "ورزش‌سه"، صدر که نوشتن در حیطه ورزش را از دو دهه پیش آغاز کرده است، پیش‌تر به عنوان نویسنده سینمایی شناخته می‌شد اما به مرور و با افزایش فعالیت در حوزه فوتبال در روزنامه‌های جهان فوتبال و دنیای فوتبال و در شرایطی که به عنوان کارشناس ثابت برای تحلیل مسابقات در صداوسیما حاضر می‌شد، تبدیل به مطرح‌ترین کارشناس تلویزیون فوتبال در ایران شد.


صدر که قلم توانا و فوق‌العاده‌اش در ذهن علاقمندان جدی فوتبال اثر خوبی از خود به یادگار گذاشته صاحب تالیفاتی هم در این حوزه هم هست و کتاب‌های روزی روزگاری در فوتبال، پسری روی سکوها و نیمکت داغ به همراه ترجمه رمان یونایتد نفرین شده از وی در حوزه فوتبال به چشم می‌خورد. به جز این او سال گذشته با تالیف کتاب «تو در قاهره خواهی مرد» برنده جایزه جلال آل‌احمد شده است.


حمیدرضا صدر در پی اتفاقاتی صبح امروز و حاشیه‌سازی یک وب‌سایت با دعوت سردبیر ورزش سه در دفتر ما حاضر شد و ساعتی را به همراه اعضای تحریریه به گفت‌وگو گذراند و خاطرات خود از دوران فوتبال منصور پورحیدری را مرور کرد . او گفت کتاب پسری روی سکوها را در ادای دین به نسل پورحیدری به رشته تحریر در آورده است .

دیدگاه‌ها