کد خبر : 1370544 | 16 آبان 1395 ساعت 00:30 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید به همین مسیر ادامه بدهیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پیروزی 5-0 تیمش مقابل اورتون را یک برد مهم توصیف کرد که می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شاگردانش شود.

کونته: باید به همین مسیر ادامه بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از ادن هازارد و گل های دیگو کاستا، مارکوس آلونسو و پدرو، یک پیروزی پرگل را برای آبی ها رقم زد و این تیم را به صدر جدول لیگ برتر رساند.

 

کونته نمایش شاگردانش در این دیدار را فوق العاده توصیف کرد و گفت:" ما باید آرامش مان را حفظ کنیم و به کارمان ادامه بدهیم.

 

وقتی چنین نمایشی ارائه می دهیم، خیلی خوشحال هستید. مهم است که به پیروزی برسیم اما وقتی با ارائه یک فوتبال خوب و با شدت بالا، چه در زمان مالکیت توپ و چه بدون توپ، به پیروزی می رسید، این فوق العاده است. این می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما شود و من خیلی راضی هستم.

 

1155123

 

 

بسیار مهم بود که به خودمان یک پیام بفرستیم. مهم است که روی مسیرمان تمرکز کنیم. ما می خواهیم بهتر شویم. این مسیر درستی است و مهم است که بازیکنان این را تشخیص بدهند. مهم است که پیروزی شان را جشن بگیرند اما اکنون بازی مقابل اورتون به گذشته تعلق دارد و بعد از دیدارهای ملی، ما باید تمرکز مان را حفظ کنیم.

 

ما 5 بازی است که گل نخورده ایم و بنابراین می توانیم از عملکردمان راضی باشیم. بازیکنان خوبی داریم که بسیار بااستعداد هستند و باید این بازیکنان را در شرایط مناسبی قرار بدهیم تا از استعدادشان استفاده کنند. من خیلی راضی هستم. جو فوق العاده ای بر بازی حاکم بود و ما باید به کار کردن در کنار هم ادامه بدهیم."

دیدگاه‌ها