کد خبر : 1370605 | 16 آبان 1395 ساعت 11:38 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلم برای بازی در ورزشگاه خانگی تنگ شده است؛

خیری: در مقابل اکسین جبران می‌کنیم

مهدی خیری بازیکن تیم خونه به خونه می گوید که روز سه شنبه برای کسب پیروزی و جبران شکست برابر ماشین سازی به میدان خواهند رفت.

خیری: در مقابل اکسین جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم خونه به خونه در آخرین دیدار خود برابر ماشین سازی در جام حذفی قرار گرفت و از این تیم شکست خورد. دیدار این هفته برابر اکسین می تواند برای هر دو تیم تاثیرگذار و تعیین کننده باشد. در همین باره مهدی خیری بازیکن تیم خونه به خونه در مورد اتفاقات اخیر صحبت کرده است. هافبک تیم فوتبال خونه به خونه در مورد دیدار برابر ماشین سازی در جام حذفی و شکست از این تیم گفت: مستحق شکست مقابل ماشین سازی نبودیم و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.  دو بار توپ را از دست دادیم که به دو گل ماشین سازی ختم شد ولی ما هم موقعیت های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد و متاسفانه بازی را واگذار کردیم و شرمنده مردم بابل شویم.

 

خیری با بیان اینکه شکست مقابل ماشین سازی را با پیروزی مقابل اکسین البرز جبران خواهیم کرد، گفت: اکسین بازیکنان خوب و باتجربه ای دارد و از یک مربی کاربلد مثل فیروز کریمی سود می برد.

 

وی در ادامه افزود: کار آسانی مقابل اکسین نداریم ولی برای اینکه صدر جدول را دوباره به چنگ بیاوریم راهی جز شکست این تیم نداریم.

 

هافبک خونه به خونه دیدارهای این تیم را دشوار برشمرد و گفت: تا پایان نیم فصل با تیم های خوبی مصاف خواهیم داشت‌. در کل فکرش را نمی کردم این همه تیم مدعی صعود داشته باشیم ولی ما هم خونه به خونه هستیم و با پیروزی در چند دیدار آینده گام بزرگی برای صعود به لیگ برتر بر خواهیم داشت.

 

مهدی خیری هواداران خونه به خونه را سرمایه اصلی این باشگاه برشمرد و گفت: صادقانه بگویم! بعد از چند هفته دوری از بازی های خانگی، دلم برای بازی در ورزشگاه هفت تیر و در مقابل هواداران تیم مان تنگ شده است. وقتی در این ورزشگاه تمرین می کنیم بیشتر این حس و حال به سراغم می آید. ان شالله سه شنبه با برتری مقابل اکسین جشن صدرنشینی را با هواداران مان در خانه برپا کنیم و از هواداران انتظار دارم نسبت به بازی های قبل حضور بیشتری در این دیدار داشته باشند.

 

خیری در ادامه افزود: از هر کاری که خستگی روحی و جسمی به دنبال دارد اجتناب می کنم و بعد از تمرین به خوبی استراحت می کنم تا از هر نظر آماده باشم و روز سه شنبه یک بازی قابل قبول برابر تیم اکسین به نمایش بگذارم.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل تاکنون هفته به هفته منسجم تر شدیم و اتحاد و همدلی و رفاقت خوبی بین بازیکنان حاکم است. بازیکنان با تمام وجود در تمرینات و بازی های تیم شرکت می کنند. خوشبختانه از کادر فنی خوبی هم برخوردار هستیم و زحمات زیادی برای تیم می کشند که جای تقدیر دارد. همه ما یک تیم به تمام معنا هستیم و بازیکنان هم از تاکتیک پذیری بسیار خوبی برخوردار هستند و همین مسئله سبب شده است که در چند بازی اخیر لیگ یک شاهد گل های زیادی از سوی تیم خونه به خونه باشیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


مهدی خیری با بیان اینکه زحمات حسن زاده باید ارج نهاده شود، گفت: بنده اهل چاپلوسی نیستم ولی نمی توانم چشمم را روی حقایق ببندم. در برنامه ورزش مازندران گفتم و اینجا هم می گویم حاج قاسم حسن زاده کار بزرگی را در بابل شروع کرده است و شور و نشاط زیادی را برای جوانان این خطه به ارمغان آورده که این چیز کمی نیست.

 

هافبک بابلی تیم خونه به خونه در پایان گفت: به پاس زحماتی که امثال حاج قاسم حسن زاده می کشند، باید مجسمه این افراد در شهر نصب شود تا برای افراد دیگری که می توانند برای جوانان این شهر قدم بردارند ایجاد انگیزه شود. ان شاالله روز سه شنبه نیز با برد مقابل اکسین البرز، شکست مقابل ماشین سازی را جبران و دل مسئولان باشگاه و هواداران خونه به خونه را شاد خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها