کد خبر : 1370777 | 16 آبان 1395 ساعت 19:37 | 161.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی آزمون و انصاری‌فرد، درخشش جهانبخش و محمدی؛

با لژیونرهای موفق ایرانی در یکشنبه شلوغ اروپا

لژیونرهای ایرانی روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند طوری که سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد موفق به گلزنی شدند و میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش پاس گل دادند.

با لژیونرهای موفق ایرانی در یکشنبه شلوغ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های لیگ‌های اروپایی امروز یکشنبه برگزار شد که ملی پوشان فوتبال ایران در تمام مسابقاتی که به میدان رفتند درخشش خیره کننده‌ای داشتند و در روند امتیاز گیری تیم‌هایشان موثر بودند که مشروح اتفاقات رخ داده در این دیدارها را می‌توانید در زیر بخوانید:

 


* نفوذها و ارسال‌های جهانبخش، نجات‌بخش آلکمار


در یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ اردیویسه هلند تیم‌های آلکمار و آژاکس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آفاس به مصاف هم رفتند که علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب تیم آلکمار حضور داشت.


ووت وگورست مهاجم هلندی آلکمار در دقیقه 13 نخستین گل بازی را به ثمر رساند و پس از 6 هفته موفق شد دروازه حریفان را باز کند که برتری یک بر صفر یاران جهانبخش تا پایان نیمه اول ادامه داشت ولی آژاکس در دقایق 47 و 62 توسط برتراند ترائوره و داوی کلاسن به گل رسید و 2 بر یک پیش افتاد؛ جهانبخش که هفته قبل با پاس دقیق خود به موهرن تیمش را در دقیقه 87 به گل برتری برابر دن هاگ رساند امروز هم مقابل آژاکس درخشید و دقیقه 79 روی فرار از جناح راست زمین و ارسال زمینی توپ را به محوطه جریمه رساند تا وگورست دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه آژاکس کند.

 

1155451

 

1155385

 

1155417


جهانبخش با این پاس گل که همانند پاس گل هفته اخیرش برابر دن هاگ بود آلکمار را از باخت خانگی نجات داد و به امتیاز 20 رساند تا همچنان پایین‌تر از هیرنفین در رده پنجم جدول بمانند؛ آژاکس هم با 27 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فاینورد صدرنشین از جایگاه دوم تکان نخورد.

 

1155452

 

1155449

 

 

* پایان ناکامی‌های روستوف با درخشش آزمون


در یکی از بازی‌های روز پایانی هفته سیزدهم لیگ روسیه تیم روستوف با بهره‌مندی از سردار آزمون از ساعت 17:30 در ورزشگاه المپیک شماره 2 پذیرای آرسنال تولا بود.


آزمون با وجود حضور در بازی‌های روستوف در 12 هفته اخیر موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده بود که اتفاقی عجیب برای این مهاجم گلزن به حساب می‌آمد اما سردار امروز تمام آنها را جبران کرد و در حالی که تیمش با گل دقیقه 8 نیکیتا بورمیستروف عقب بود، در دقیقه 26 با کار تیمی هماهنگ و پاس پشت پا از میان سه مدافع آرسنال توپ را به الکساندر اروخین رساند تا این بازیکن در موقعیت تک به تک گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

 

1155420

 

 

1155421


10 دقیقه پس از این گل، آزمون خودش دست به کار شد و دومین گل تیمش را روی ارسال میحا از سمت راست میانه‌ی زمین با ضربه‌ی سر زد تا روستوف در این دیدار خانگی 2 بر یک از آرسنال تولا پیش بیافتد.


دیمیتری پولوز و اروخین در دقایق 85  و 90 این مسابقه دو گل دیگر برای روستوف زدند تا این تیم پس از سه هفته ناکامی به پیروزی ارزشمندی برسد و با کسب بیستمین امتیاز موقتا به رده پنجم جدل لیگ روسیه صعود کند؛ آرسنال تولا هم 9 امتیازی و در رده چهاردهم باقی ماند.

 

1155395


آزمون دقیقه 86 این مسابقه با آندری پریپلیتا تعویض شد اما سعید عزت‌اللهی دیگر ملی پوش روستوف فرصت بازی پیدا نکرد.


سه‌شنبه شب هفته گذشته نیز سردار تک گل تیمش را در ورزشگاه ویسنته کالدرون برابر اتلتیکو مادرید زد؛ دیداری که روستوف در آخرین لحظه با نتیجه‌ی 2 بر یک به شاگردان دیگو سیموئه باخت.


* پاس طلایی میلاد محمدی و پیروزی ارزشمند ترک


در دیگر دیدار هفته سیزدهم لیگ روسیه و همزمان با دیدار روستوف و آرسنال تولا، از ساعت 17:30 ترک گروژنی با بازیِ میلاد محمدی در ورزشگاه آخمات آره‌نا میزبان زنیت سن‌پترزبورگ بود.


زنیت که برای کسب پیروزی و هم‌امتیازی با اسپارتاک مسکو صدرنشین لیگ روسیه پای به این مسابقه گذاشته بود با ضربه‌ی مارک رابرت در دقیقه 10 به گل دست یافت ولی برتری آنها ادامه‌دار نبود و دقیقه 34 نفوذ محمدی از جناح چپ محوطه‌ی جریمه و پاس زمینی در عرض او را بکیم بالاج از مقابل دروازه‌ی زنیت تبدیل به گل کرد.


بالاج مهاجم گلزن ترک گروژنی دقیقه 38 دومین گل خود و تیمش را زد که نتیجه‌ی 2 بر یک تا پایان مسابقه تغییر نکرد و در بازی‌ای که محمدی به طور کامل در زمین بود، شاگردان رحیموف به پیروزی ارزشمندی برابر تیم دوم جدول رسیدند.

 

1155428

 

1155386

 

1155429


ضمن اینکه نتو بازیکن زنیت در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده این مسابقه با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.


یاران محمدی با این برتری 24 امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند و اگر زسکا مسکو به تساوی یا شکست مقابل آمکار برسد، ترک گروژنی در بین سه تیم بالای جدول می‌ماند؛ زنیت هم با باخت در این بازی 28 امتیازی و تیم دوم لیگ روسیه ماند.

 

* برد پانیونیوس با سازندگی شجاعی و گلزنی انصاری‌فرد


بازی‌های روز دوم هفته هشتم سوپر لیگ یونان امروز دنبال شد که در یکی از آنها پانیونیوس در حضور ثابت مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد دو بازیکن ملی پوش ایرانی‌اش از ساعت 18:45 امروز در ورزشگاه نئا اسمیرنی به مصاف پائوک رفت.


پانیونیوس که از سه هفته اخیر فقط یک مساوی گرفته بود و دو باخت داشت امروز از دقایق ابتدایی بازی را در دست گرفت و با حرکتی که شجاعی از سمت راست زمین داشت و توپ را از بین سه بازیکن پائوک به محمد بن‌نبوهانه رساند، روی نفوذ و پاس این بازیکن و ضربه‌ی تمام کننده و تک ضرب انصاری‌فرد از مقابل دروازه به تساوی رسید.

 

1155434

 

1155406

 

1155432

 

 

گل دقیقه 14 انصاری‌فرد تا پایان مسابقه پابرجا ماند و پانیونیوس با 13 امتیاز به رده چهاردهم جدول سوپر لیگ یونان رفت.


انصاری‌فرد که دقیقه 41 این مسابقه کارت زرد گرفت، دقیقه 81 با دیوید انگوگ تعویض شد اما شجاعی تا پایان در زمین حضور داشت.

 

1155436

 

1155435

دیدگاه‌ها