کد خبر : 1370963 | 17 آبان 1395 ساعت 17:48 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال صعود به لیگ برتر با تارتار هستیم

خمیسی: می‌توانستیم سپاهان را حذف کنیم

مدافع باتجربه پارس جنوبی تیمش را شایسته کسب پیروزی مقابل سپاهان عنوان می کند و بی تجربگی و کیفیت بالای سپاهان را علت حذف از این رقابت ها عنوان می کند.

خمیسی: می‌توانستیم سپاهان را حذف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود خمیسی، مدافع باتجربه پارس جنوبی جم که هفته گذشته در ترکیب این تیم برابر سپاهان قرار گرفته بود، با ابراز تاسف بابت شکست مقابل این تیم و حذف از جام حذفی گفت: «پیش بینی یک دیدار سخت را پیش از این داشتیم و مسلما سپاهان با تجربه چندین سال حضور در سطح اول رقابت های ایران و مدعی قهرمانی بودن حریف سرسختی برای ما محسوب می شد. با این حال در هیچ کدام از لحظات بازی به شکست فکر نمی کردیم و برای پیروزی تمام توانمان را به کار گرفتیم.»

 


وی ادامه داد: «با این حال در نهایت مغلوب تجربه و کیفیت بالاتر حریف شدیم و این شکست می تواند در مسیر لیگ آزادگان به ما کمک زیادی کند. خدا را شکر شرایط خوبی در لیگ دسته اول داریم و می توانیم با کسب امتیازات لازم شرایط خوبی برای رسیدن به سهمیه صعود نیز به دست آوریم.»

 


خمیسی با تقدیر از مهدی تارتار گفت: «آقای تارتار در این مدت نشان داده از کیفیت مناسبی برای هدایت پارس برخوردار است و اگر دچار بدشانسی در بیشتر بازی‌هایمان نمی شدیم اکنون جایگاه بهتری را کسب می کردیم. تفاوت امتیازی در جمع مدعیان صعود خیلی کم است و دیدارهای زیادی باقی مانده است و اکنون تمام تمرکز ما رسیدن به شرایط مناسب برای صعود به لیگ برتر است و مطمئنا با تجربه آقای تارتار این مساله دور از ذهن نخواهد بود.»

 


وی در خصوص شرایط پارس جنوبی گفت: «با پیروزی شیرینی که برابر فجر سپاسی کسب کرده ایم انگیزه های زیادی برای تداوم نتایج خوب به دست آورده ایم و هفته آینده مقابل تیمی قرار می گیریم که دیدار در زمین آنها به هیچ عنوان آسان نخواهد بود. نساجی مازندران با هواداران خود کار هر حریفی را در زمین خودش سخت می کند و امیدوارم بتوانیم با انجام تدابیر فنی آقای تارتار به خواسته مان دست یابیم و با دست پر، بازی را به پایان برسانیم.»

 


خمیسی در پایان با تشکر از مدیران پارس جنوبی و حمایت آنها گفت: «جا دارد تشکر ویژه ای نیز از مدیرانمان داشته باشم که در این مدت تلاش زیادی داشته اند تا شرایط برای برطرف شدن مشکلات و موانع این تیم مهیا شود و انتظارات هواداران پارس را برآورده کنیم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به خوبی جواب محبت هواداران پارس را بدهیم و این تیم را در لیگ برتر صاحب نماینده کنیم.»

دیدگاه‌ها