کد خبر : 1371112 | 18 آبان 1395 ساعت 11:12 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

باید ناکامی المپیک را فراموش کرد

نصر آزادانی: مسئولیت تیم ملی سنگین است

مربی جدید تیم ملی تکواندو معتقد است که جامعه تکواندو باید ناکامی المپیک را فراموش کند تا در ادامه مسیر موفق باشد.

نصر آزادانی: مسئولیت تیم ملی سنگین است

علیرضا نصر آزادانی که نزدیک به یک سال است از دوران قهرمانی خداحافظی کرده، به تازگی به کادر فنی تیم ملی تکواندو ملحق شده است. وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مربی گری تیم ملی افتخاری برای من است. همیشه دوست داشتم بعد از پایان دوران قهرمانی در عرصه مربیگری فعالیت کنم. حالا نیز فرصتی فراهم شده است تا در کنار تیم باشم و داشته هایم را به ملی پوشان منتقل کنم و امیدوارم مثمرثمر باشم.

 

وی ادامه داد: مربیگری تیم ملی مسئولیت سنگینی دارد و امیدوارم که با توجه به شرایط کنونی از این مسئولیت سر بلند بیرون بیایم.  

 

دارنده طلای جهان در خصوص اردوهای تیم ملی گفت: من روز گذشته به اردو سر زدم و شرایط ملی پوشان را دیدم که خوشبختانه با روحیه و با انگیزه تمرین می‌کنند، خصوصا دو المپیکی فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی به لحاظ روانی خیلی آماده اند. با فرزان که صحبت می‌کردم آماده است که برای المپیک ژاپن گام بردارد و روحیه خیلی خوبی دارد. 

 

وی افزود: تیم باید ناکامی المپیک را کامل فراموش کند و امیدوارم جام جهانی سکوی پرتابی برای ادامه مسیر باشد. تکواندوی ایران در همه اوزان تکواندوکار با تجربه و جوان کم ندارد. پشتوانه سازی خوبی شده و چند تن از جوانان به تیم ملحق شده اند.

 

نصر آزادانی در خصوص همکاری با بیژن مقانلو گفت: من از اولین مسابقات برون مرزی که در قهرمانی نوجوانان آسیا حضور داشتم شاگرد بیژن مقانلو بودم و در بحث فنی خیلی چیزها از او یاد گرفتم و امیدوارم در عرصه مربی‌گری نیز در کنار او چیزهای جدیدی فرا بگیریم.

دیدگاه‌ها