کد خبر : 1371611 | 20 آبان 1395 ساعت 12:22 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌های لیگ کمتر شده است

کشاورز: از پاداشمان مالیات کم شد

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می گوید با توجه به برگزاری جام جهانی و توجه بیش از پیش رسانه‌ها به فوتسال حواشی این رشته در لیگ کم شده است.

کشاورز: از پاداشمان مالیات کم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد کشاورز در مورد عمل به وعده‌های داده شده بعد از مقام سومی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی، بیان‌ کرد: وزارت ورزش  و جوانان قول پاداش 18 میلیونی را داده بود که این پاداش بعد از کسر مالیات یک میلیون و 800 هزار تومانی به بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد. فدراسیون فوتبال هم گفته پاداش اعضای تیم را در  جشنی پرداخت خواهد کرد. فعلا از وعده‌های داده شده تنها وزارت ورزش  و جوانان به آن عمل کرده است.

 

وی افزود: ما بعد از کسب این مقام انتظار پاداش از مسئولان نداشتیم و بیشتر به امکانات تیم فکر می کردیم.  در حال‌ حاضر کمپ تیم‌ ‌ملی بازسازی می‌شود و شنیده‌ام که کفپوش آن هم عوض شده است. از طرفی باید تیم‌ ‌ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کند و کادرفنی تیم با سازمان لیگ در ابتدای هر سال جلسه بگذارد و تکلیف برنامه یک ساله را مشخص کند. متاسفانه تعاملی که باید بین سازمان لیگ و تیم‌ ‌ملی باشد وجود ندارد.

 

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که  خیلی‌ها فکر می‌کردند که بعد از مصدومیت در جام جهانی و خداحافظی از تیم‌ ‌ملی به فکر مربیگری باشد، عنوان کرد: مصدومیتم رو بهبود است و فکر می‌کنم سه هفته‌ دیگر بتوانم در لیگ بازی کنم. تا زمانی که بتوانم برای باشگاه‌ام مثمرثمر باشم بازی خواهم کرد، اما به خاطر این از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کردم چون دیدم دو سال تا جام ملت‌ها و چهار سال تا جام جهانی فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان بتوانند خودشان را نشان دهند.

 

کشاورز درباره پیشتازی تیمش با اختلاف هشت امتیاز نسبت به تیم دوم در جدول رده‌بندی لیگ، گفت‌: خدا را شکر امسال تمام عوامل در باشگاه از کادرفنی، مدیریت تا بازیکنان دست به دست هم دادند تا به قهرمانی برسیم. تیم خوبی داریم و آقای جنتی مدیرعامل باشگاه هم حمایت‌های خوبی می کند. ما به رکوردها و مسائل جانبی توجهی نمی‌کنیم و شش دانگ حواسمان به پیروزی در تمامی بازی‌ها و قهرمانی است. 

 

وی  در مورد شکستن رکورد بیشترین گل‌های زده در 9 هفته‌ نخست لیگ توسط مهدی جاوید، گفت‌: به نظرم جاوید یکی از بهترین‌های فوتسال ایران در مقطع کنونی است. او  تاکنون 20 گل برای گیتی پسند به ثمر رسانده است و فکر می‌کنم که شم گلزنی بالایی دارد. جاوید بازیکن بسیار با هوشی است و  هم در گلزنی و هم در پاس گل دادن مهارت بالایی دارد. او بدون شک یکی از آماده‌ترین بازیکنان ایران است.

 

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران در پایان خاطر نشان کرد: پیگیری رسانه‌ها و بازتاب اخبار فوتسال در خبرگزاری‌ها باعث شده توجه به این رشته بیشتر شود. خوشبختانه امسال حواشی کمتری در لیگ داریم و تیم‌ها بیشتر به مسائل فنی خود توجه می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها