کد خبر : 1371856 | 21 آبان 1395 ساعت 16:32 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز شیرین دیگر در انزلی

صدرنشینی ملوان با گل جنجالی

ملوانی ها در بازی هفته سیزدهم خود توانستند سه امتیاز دیگر در زمین خود به دست بیاورند و به صدر جدول صعود کنند.

صدرنشینی ملوان با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و خیبر خرم آباد از بازی های هفته سیزدهم لیگ دسته اول، امروز و از ساعت : 14:30 در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد و در نهایت این شاگردان مایلی کهن بودند که توانستند به برتری برسند.

محمد بیرانوند، در دقیقه دوازدهم این دیدار توانست اولین گل بازی را برای خیبری ها به ثمر برساند اما دقایق باقی مانده تا پایان نیمه اول، شهاب کرمی موفق شد در دقیقه 39 بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم نیز ملوانان که نیاز به سه امتیاز این بازی برای رسیدن به صدر داشتند حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دیدند اما نتوانستند به برتری برسند تا اینکه در اولین دقایق وقت های تلف شده، یاسر وکیلی موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه مهمانان خرم آبادی کند و شاگردان مایلی کهن به صدر جدول برسند.

 


گل دوم ملوانان که در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید، باعث شد تا بازیکنان و کادرفنی حریف اعتراض شدیدی به داور کنند تا اعتراض های انجام شده باعث ایجاد تشنج در زمین و در بین هواداران شود و درگیری هایی را در کنار زمین به وجود آورد. در هر حال ملوانان موفق شدند یک بازی خانگی دیگر را به سود خود به پایان برسانند و با یک بازی بیشتر 27 امتیازی شوند و در صدر جدول حضور پیدا کنند. سپیدرود رشت و اکسین البرز نیز با 25 و 23 امتیاز در رده های دوم و سوم لیگ دسته اول قرار دارند.

دیدگاه‌ها