کد خبر : 1372451 | 24 آبان 1395 ساعت 09:14 | 276.8K بازدید | 16 دیدگاه

کلوپ: مهاجم نه؛ دنبال یک وینگر خوب هستیم

واکنش سرمربی لیورپول به جذب سردار آزمون

ادعای گاردین انگلیس مبنی بر این که باشگاه لیورپول مهاجم ایرانی روستوف روسیه را در فهرست خریدهایش قرار داده سر و صدای زیادی به راه انداخت.

واکنش سرمربی لیورپول به جذب سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، قرار گرفتن نام سردار آزمون در سبد خریدهای احتمالی صدرنشین لیگ برتر جزیره در زمستان باعث شد تا نگاه بسیاری از محافل خبری دنیا به این موضوع جلب شود تا جایی که حالا سایت معتبر Sport nova این موضوع را به گزارشی جذاب تبدیل کرده و به سراغ یورگن کلوپ، سرمربی مشهور آلمانی سرخ های آنفیلد، رفت تا از برنامه هایش پیرامون نقل و انتقالات ژانویه باخبر شود.

 

1156876


در گزارش این سایت آمده است: «زمستان در راه است، برهه ای از فصل که برای طرفداران فوتبال در جزیره پر از اتفاقات غیر قابل پیش بینی در نقل و انتقالات زمستانی است چون همه آنها منتظر تقویت تیم های محبوب شان هستند.از جمله این باشگاه ها می توان به لیورپول صدرنشین فعلی اشاره کرد که شایعاتی پیرامون خرید مهاجم را در اطراف خود می بیند اما برخلاف این شایعات حالا مربی آلمانی از برنامه هایش برای جذب یک بال و وینگر خوب صحبت می کند».


Sport nova سپس به واکنش یورگن کلوپ به احتمال خرید مهاجم پرداخت جایی که یورگی گفت:«برای هر تیمی داشتن سه مهاجم نوک برای یک فصل کافی است اما دور بودن یک ماهه سادیومانه از ما به خاطر جام ملت های آفریقا کمی کار را دشوار می کند چون در این برهه ما بازی های فشرده زیادی پیش رو خواهیم داشت. به نظرم می آید بیشتر از این که مهاجم نیاز داشته باشیم باید دنبال یک وینگر و بال چپ و راست باشیم چون الان فیرمینیو برزیلی توانایی بازی در نوک خط حمله را دارد و برای تکمیل مثلث تهاجمی به بال نیاز داریم».

 

1156875


سایت Sport nova با پرداختن به واکنش کلوپ در ادامه گزارش خود آورد:« با این صحبت ها به نظر می رسد تمام شایعات پیرامون حضور سردار آزمون مهاجم 22 ساله ایرانی باشگاه روستوف که از او به عنوان لیونل مسی ایران نام برده می شود در لیورپول فعلا منتفی باشد چون با صحبت های یورگی این گونه برمی آید که بیشتر از سردار آزمون بازیکنی به نام کریستین پاوون آرژانتینی از باشگاه بوکاجونیورز به قرمزهای آنفیلد نزدیک تر باشد. وینگر سرعتی، تکنیکی و جوان که در لیگ آرژانتین همه نگاه ها را به خود معطوف کرده و حالا کلوپ در آرزوی خرید او به سر می برد.

 

 

دیدگاه‌ها