کد خبر : 1372584 | 24 آبان 1395 ساعت 15:37 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تاکتیک ویژه بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی

امروز نشریه مارکا خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه لئو مسی ماه جولای به مدیران بارسا اعلام کرده است که فعلا قصد تمدید قرارداد خود را ندارد.

تاکتیک ویژه بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی

به گزارش "ورزش سه"، مسی در شرایطی این خبر را اعلام کرد که به دلیل ناکامی با تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه ریکا و سپس خداحافظی با فوتبال ملی، شرایط روحی خوبی نداشت. به همین دلیل بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا برای وی پیغام فرستاد که بهتر است در این مورد چند ماه بعد و در آرامش تصمیم بگیرد.

 

 

1156995

 

 

موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، دقایقی پیش گزارشی منتشر کرد که در آن به تاکتیک مدیران بارسا برای تمدید با مسی پرداخته بود.

این منبع بدون اینکه خبر مارکا را رد کند، در گزارش خود قید کرده است که مدیران بارسا ابتدا قصد دارند با تعدادی از ستاره های تیم تمدید قرارداد کرده و بدین ترتیب به مسی نشان دهند که مجموعه قدرتمند بارسلونا برای سال های آینده حفظ خواهد شد و او از این بابت نگرانی نخواهد داشت.

 

بوسکتس، ماسکرانو و نیمار تاکنون تمدید کرده اند؛ ضمن اینکه سوارز، راکیتیچ و تراشتگن نیز در نوبت قرار دارند. پس از تمدید با این سه بازیکن، مدیران بارسا قصد دارند ماه آینده (دسامبر) اولین جلسه مذاکره با پدر مسی را برگزار کرده و پیشنهاد خود را ارائه دهند.

به عقیده موندودپورتیوو، پیشنهاد مالی بارسلونا برای مسی کاملا متقاعدکننده خواهد بود و مدیران باشگاه از اینکه مسی در نهایت پای برگه را امضا خواهد کرد اطمینان دارند.

مسی در حال حاضر سالانه 48 میلیون یورو ناخالص از بارسلونا حقوق می گیرد.

دیدگاه‌ها