کد خبر : 1372648 | 24 آبان 1395 ساعت 20:44 | 117K بازدید | 0 دیدگاه

خبرسازی دوباره رسانه های انگلیسی

اورتون سردار را می خواهد؟

رسانه های انگلیسی فاش کردند که اورتون نیز به جمع مشتریان سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف پیوسته است.

اورتون سردار را می خواهد؟

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که لیورپول قصد دارد تا سردار آزمون، ملقب به مسی فوتبال ایران را جذب کند اما به نظر می رسد رونالد کومان، سرمربی هلندی اورتون نیز علاقمند به جذب این مهاجم جوان است. امروز چند رسانه انگلیسی در اخباری جداگانه به علاقه اورتون به مهاجم ایرانی روستوف پرداختند.

 

عملکرد سردار آزمون در این فصل از لیگ قهرمانان به شدت مورد توجه قرار گرفته است و از زمان پیوستن او به روستوف، این بازیکن از اجزای تفکیک ناپذیر موفقیت های این تیم لقب گرفته است. سردار در دیدارهای پلی آف روستوف در برابر آژاکس و اندرلخت گلزنی کرد و مدتی پیش نیز موفق شد دروازه اتلتیکو مادرید را در ویسنته کالدرون باز کند. این مهاجم جوان که فصل فصل گذشته به صورت قرضی از روبین کازان به روستوف ملحق شد، موفق شد 12 بار برای تیمش گلزنی کند.

 

 

1155464

 

 

آزمون همچنین در عرصه ملی نیز عملکردی فوق العاده از خود به جای گذاشته است و در 22 بازی، 16 بار موفق به گزنی شده است و همین عوامل باعث شده تا نظر رونالد کومان، به این ستاره 21 ساله ایرانی جلب شود.

 

با توجه به حضور فرهاد مشیری در مدیریت اورتون، او می تواند نظر هموطن خود را جلب کرده و مقدمات پیوستن سردار به اورتون را فراهم کند.

 

استوک سیتی و المپک مارسی نیز از دیگر مشتریان این بازیکن جوان به شمار می آیند.

دیدگاه‌ها