کد خبر : 1372725 | 25 آبان 1395 ساعت 09:55 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

پانیونیوس در فکر تمدید قرارداد انصاری فرد

در پی افزایش پیشنهادات وسوسه کننده برای مهاجم ایرانی، باشگاه یونانی تمدید قرارداد بهترین گلزن خود را هدف نخست خود تا قبل از نقل و انتقالات ژانویه قرار داد.

پانیونیوس در فکر تمدید قرارداد انصاری فرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی روزهای گذشته خبرهای زیادی پیرامون ابراز تمایل باشگاه های مطرح اروپایی برای جذب کریم انصاری فرد به گوش رسید از جمله پیشنهاد باشگاه فاینورد هلند حالا رسانه های معتبر یونان خبر از تلاش مدیران باشگاه پانیونیوس برای تمدید قرارداد این بازیکن می دهند.


سایت رادیو ورزش یونان با انتشار خبری در خصوص کریم انصاری‌فرد نوشت: «انتظار می‌رود در هفته جاری سران باشگاه پانیونیوس با حضور مدیربرنامه‌های انصار‌ی‌فرد جلسه‌ای پیرامون تمدید قراردادش برگزار کنند. پیشنهادهای انصاری‌فرد در حال افزایش است و علاوه بر تیم‌های یونانی المپیاکوس، پائوک و آ اِ ک چند تیم فرانسوی نیز علاقه‌مندی خود را برای جذب این بازیکن ایرانی اعلام کرده‌اند».

 

قرارداد کریم انصاری‌فرد با باشگاه پانیونیوس تا تیرماه سال آینده معتبر است؛ اما باشگاه پانیونیوس می‌خواهد ظرف یک ماه آینده پس از توافق دو جانبه آن را تمدید کند. البته ملی‌پوش ایرانی پانیونیوس و مدیربرنامه‌هایش قصد ندارند تا زمان مذاکرات پیش رو برگ‌های برنده خود را رو کنند. در حال حاضر از فاینورد صدرنشین لیگ هلند و المپیک مارسی به عنوان جدی ترین مشتریان این بازیکن نام برده می شود که تصمیم به جذب کریم انصاری‌فرد را دارد.

دیدگاه‌ها