کد خبر : 1372899 | 25 آبان 1395 ساعت 19:15 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

برزیل و آرژانتین هم در این زمین نمی‌توانستند کاری کنند؛

قوچان‌نژاد: بازی امروز ربطی به فوتبال نداشت

رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی می گوید روند خوبی در تیم ملی و تیم باشگاهی دارد و قصد دارد که به همین روند خود ادامه دهد و با آمادگی به دور برگشت بازی‌های ملی برسد.

قوچان‌نژاد: بازی امروز ربطی به فوتبال نداشت

به گزارش "ورزش‌سه"، مهاجم تیم ملی پس از پایان این دیدار در مورد دیدارهای آینده تیم ملی گفت: فعلا باید به باشگاه‌های خود در فوتبال اروپا برگردیم و چند ماه زمان داریم. باید به فوتبال باشگاهی خودمان برگردیم و با تلاش و کوشش سعی کنیم تا در همین فرم باقی بمانیم.


وی در مورد شروع خوب خود در فوتبال هلند و اینکه چند گل می خواهد بزند، ادامه داد: خدا را شکر خوب شروع کردیم و هم تیم ما خوب نتیجه می گیرد و هم من خوب گل می زنم؛ امیدوارم همینطور ادامه پیدا کند و بتوانم گل‌های بیشتری بزنم و مطمئنم گل های زیادی می زنم. می خواهم همینطوری هم در تیم ملی و هم باشگاهم ادامه دهم.


قوچان‌نژاد در پایان در مورد بازی هم گفت: توضیحی در مورد بازی نداریم؛ امروز هیچ ربطی به فوتبال نداشت ولی با این حال سعی کردیم نتیجه خوبی بگیریم. از لحاظ کیفیت خیلی بهتر از سوریه هستیم ولی خوب شرایط سخت بود و با این حال نتیجه خوبی گرفتیم. برزیل و آرژانتین هم نمی توانستند در این زمین کاری کنند.

 

دیدگاه‌ها