کد خبر : 1372986 | 26 آبان 1395 ساعت 08:28 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهران حاتمی: از خارجی‌هایم راضی هستم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان خارجی‌اش گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بسکتبالی در خور شخصیت تبریز به نمایش بگذاریم.

مهران حاتمی: از خارجی‌هایم راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، مهران حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا با درباره شرایط تیم بسکتبال شهرداری تبریز در این فصل از لیگ برتر اظهار کرد: ما خیلی دیر تیم را بستیم و زمانی همه چیز برایمان نهایی شد که تقریباً همه ملی‌پوشان قرارداد بسته بودند. با این حال جوانان مستعدی را به خدمت گرفتیم که همگی آینده‌های بسکتبال کشور هستند و تا این هفته از لیگ نیز عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. سعی کردیم به بازیکنان جوان که توانمند هستند فرصت بیشتری بدهیم تا خودشان را در جریان لیگ نشان بدهند.


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز ادامه داد: جز عرفان نساج‌پور که بازیکن با تجربه تیم است بقیه نفراتمان جوان هستند و البته جویای نام که تلاش زیادی می‌کنند. در کنار آنها نیز سعی کردیم دو بازیکن خارجی خوب بگیریم که در پست‌های مورد نیازمان به تیم کمک کنند که البته خیلی هم خوب و تاثیرگذار هستند.


او با اشاره به سطح خوب بازیکنان خارجی تیمش بیان کرد: با توجه به وضعیت مالی باشگاه سعی کردیم بهترین گزینه‌های خارجی را انتخاب کنیم. با توجه به تجربه و ارتباطاتی که در زمینه بازیکن خارجی هم داریم مهره‌های خوبی گرفتیم که در این مسابقه‌ها نیز خودشان را نشان داده‌اند و برای کل سیستم مناسب هستند و از آنها راضی هستم.


حاتمی در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری تیم برای این فصل چیست؟ گفت: توقع از تیم باید منطقی باشد. به هر حال بازیکنان جوانی داریم که می‌خواهند خودشان را نشان دهند اما خود من جز به بازی بعدی به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. اکنون تمام فکر و ذکر من مسابقه بعدی است. نمی‌توان با توجه به حساسیت مسابقات لیگ چیزی را پیش‌بینی کرد و تمام تلاشمان این است که بسکتبالی درخور شخصیت و جایگاه تبریز به نمایش بگذاریم.


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز درباره دیدار بعدی تیمش که برابر لوله آ.اس شیراز است بیان کرد: شیراز تیم بسیار خوب و جنگده‌ای دارد. جوانان خوبی در این تیم حضور دارند که آینده بسکتبال هستند و مطمئنا رقابت با آنها بسیار دشوار خواهد بود. من برای این تیم واقعا آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم در سال‌های آینده حرف‌های زیادی از این تیم خواهیم شنید.


او درباره شکست تیمش برابر پتروشیمی نیز تصریح کرد: به نظرم بازیکنانم در این مسابقه نتوانستند توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند و تحت تاثیر این مسابقه سنگین بودند. به هر حال رقابت با پتروشیمی که جزو قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود دشوار است و بازیکنانم با اینکه تلاش کردند اما نتوانستند توانایی‌هایشان را نشان دهند. در طرف دیگر هم پتروشیمی خیلی خوب و منطقی کار کرد و شایسته پیروزی بود.

 

 تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه 74 بر 61 برابر پتروشیمی مغلوب شد.
 

دیدگاه‌ها