کد خبر : 1373289 | 27 آبان 1395 ساعت 15:10 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفت در انتظار استقلال یا صبای قم

نفت 4 - شهرداری فومن 0؛ سرخ‌ها صعود کردند

نفت تهران موفق شد در یک بازی برتر و با چهار گل حریف شمالی خود را شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

نفت 4 - شهرداری فومن 0؛ سرخ‌ها صعود کردند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی دایی با برتری برابر شهرداری فومن توانستند به مرحله بعدی رقابت ها راه یابند و اکنون در انتظار جدال استقلال و صبای قم خواهند بود تا حریف بعدی خود در این رقابت ها را بشناسند.


نفت در نیمه اول با گل های محمد قاضی و میلاد فخرالدینی حریف را با شکست به رختکن فرستاد و در نیمه دوم نیز ارسلان مطهری و ایگور پراهیچ حساب کار را 4 بر صفر به سود سرخپوشان تهرانی کردند تا شاگردان علی دایی با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی رقابت ها راه یابند.


استادیوم: تختی تهران/ تماشاگر: هزار نفر

 

شهرداری فومن:

 

مصطفی زینعلی، سعید دلاور، سامان فرزام پور، مهیار نازی پور، محمد آزاد، مجتبی رستمی، محمد طالبی، حسن اشجاری، نیما پاکدل، محسن رحیمی و سید علی یحیی زاده
سرمربی: علی فلاح

 

1157635

 

1157642


نفت تهران:

 

میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی، ایگور پراهیچ، ایمان مبعلی، فرید محمدزاده، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری
سرمربی: علی دایی

 

1157643

 

1157641

 

1157637

 

شرح گل ها:

 

نفت تهران یک/ شهرداری فومن صفر (محمد قاضی؛ دقیقه 20): محمد قاضی موفق شد با توجه به پنالتی اعلام شده برای این تیم روی هد بازیکن نفت درون محوطه جریمه، اولین گل بازی را به نام این تیم کند.

 

نفت تهران 2/ شهرداری فومن 0: (میلاد فخرالدینی؛ دقیقه 39): روی یک صحنه مشکوک، داور به سود نفتی ها پشت محوطه جریمه خطا اعلام کرد و این فرصت را میلاد فخرالدینی با ضربه ای دیدنی به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

 

نفت 3 /شهرداری فومن 0: ( ارسلان مطهری؛ دقیقه 60): مهاجم جوان نفتی ها با عبور از خط آفساید شهرداری فومن روی پاس زیبای محمد قاضی موفق شد گل سوم تیمش را در حالت تک به تک با دروازه بان به ثمر برساند.

 

نفت تهران 4 /شهرداری فومن 0: (ایگور پراهیچ؛ دقیقه 73): میلاد فخرالدینی با ارسالی دیدنی درون محوطه جریمه پراهیچ را صاحب فرصت کرد تا این مدافع پیش تاخته با ضربه ای آکروباتیک گل چهارم این تیم را به ثمر برساند.

 

شرح نیمه اول:


مطابق انتظار، شهردای فومن نتوانست حریف سرسختی برای نفت تهران و شاگردان علی دایی باشد و در نیمه اول روی تجربه بالای نفتی ها دو گل دریافت کرد. دو گلی که از روی ضربه ایستگاهی بود تا تجربه بالای بازیکنان دایی را به نمایش بگذارد.


شهرداری فومن که تمام حرکات خود را معطوف به عملکرد حسن اشجاری به عنوان باتجربه و کیفی ترین بازیکن خود کرده بود، نتوانست روی پنالتی که در ضدحملات در نظر داشت به برتری دست یابد و خط میانی نفت با حضور ایمان مبعلی توانست شرایط مناسب تری نسبت به حریف ایجاد کند. این دیدار که البته با درگیری های فراوانی همراه بود باعث شد تا داور بارها با قطع جریان بازی، آن را با سکته مواجه کند و فومنی ها نیز دو کارت زرد در این نیمه دریافت کردند.


میلاد فخرالدینی توانست در آخرین دقایق نیمه اول با گلی دیدنی از روی ضربه ایستگاهی شرایط تیمش را برای کسب پیروزی مهیا کند تا در کنار محمد قاضی نامش به عنوان گلزنان این دیدار حک شود.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 22: هواداران حاضر در استادیوم در این لحظه منصور پورحیدری را تشویق کردند و یاد و خاطره اسطوره استقلال را زنده نگه داشتند.

دقیقه 33: میلاد فخرالدینی که در دیدار با نساجی مازندران نیز باعث درگیری در زمین شده بود، در این دیدار نیز با بازیکن حریف درگیری پیدا کرد که با دخالت کادر داوری و حسن اشجاری ماجرا خاتمه یافت.

دقیقه 54: بهترین موقعیت برای فومنی ها با ارسال دیدنی بازیکن این تیم از سمت راست و ضربه سر یحیی زاده همراه شد که این ضربه را فراهانی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 78: ضربه راه دور احمد آل نعمه با برخورد به تیرک دروازه شهرداری فومن به زمین بازگشت تا فرصت برای گلزنی دیگر مدافع نفتی ها از دست برود.

 

اتفاق ویژه:


تماشاگران فومنی حمایت جالب توجهی از تیم نماینده شهر خود داشتند و در طول 90 دقیقه بدون توجه به نتیجه بازی به تشویق بازیکنان پرداختند. نکته جالب توجه تشویق بازیکنان نفت و خصوصا علی دایی در طول این دیدار از سوی هواداران شهرداری فومن بود. آنها که بدون اسپانسر مالی توانستند به این مرحله از رقابت ها دست یابند انتقاداتی نیز نسبت به عدم توجه مسوولان داشتند.

 

بازیکن برتر: محمد قاضی


یک گل زده و یک پاس گل برای مهاجمی که تازه از مصدومیت خلاص شده می تواند بازگشت فوق العاده ای محسوب شود. محمد قاضی در این بازی بعد از مدت های مصدومیت، به ترکیب اصلی بازگشت توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند و در ادامه نیز در حالی که فومنی ها حملات پردامنه خود روی دروازه نفت را آغاز کرده بودند، با پاسی دیدنی زمینه ساز گل تیمش شد.


ارسلان مطهری نیز دیگر بازیکن موفق این تیم بود که توانست شرایط مناسبی برای کسب پیروزی تیمش ایجاد کند. او بارها با فرارهای خود فرصت های مناسبی برای تیمش ایجاد کرد و گل دوم نفت روی حرکت او رقم خورد. مطهری در این بازی یک گل نیز به ثمر رساند تا علی دایی بابت حضور مهاجمان گلزن در ترکیب خود شرایط فوق العاده و مناسبی داشته باشد.


نکته‎ها:


* در ترکیب شهرداری فومن، حسن اشجاری به عنوان کاپیتان به میدان می رود. بازیکنی که مورد اعتماد ویژه علی دایی در زمان سرمربیگری اش در تیم ملی بود.

 

1157636


* حدود 100 هوادار فومنی نیز در استادیوم حضور یافته اند و به تشویق بازیکنان خودی و البته علی دایی پرداختند.
* ایمان مبعلی و محمد قاضی دو بازیکن مصدوم نفت با بهبودی در ترکیب این تیم قرار گرفته اند تا علی دایی تمام پتانسیل تیمش را برای این بازی در اختیار داشته باشد.

* به دلیل مصدومیت میلاد فراهانی بازی با چند دقیقه تاخیر همراه شد تا کادرپزشکی به مداوای این بازیکن بپردازد.

 

دیدگاه‌ها