کد خبر : 1373323 | 27 آبان 1395 ساعت 16:38 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: به جام حذفی مثل لیگ نگاه می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید جام حذفی جام شگفتی ها است

قلعه‌نویی: به جام حذفی مثل لیگ نگاه می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر برق شیراز اظهار کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است من از تیم حریف شناخت خوبی دارم زیرا مربی حریف شاگرد خودم بوده است. بنابراین می‌دانم آن‌ها تیم خوبی را بسته‌اند. ما به جام حذفی مثل لیگ نگاه می‌کنیم. با وجود اینکه چند بازیکن مصدوم داریم اما با کمک تیم پزشکی شرایط آن‌ها بهتر شده است.

 

وی افزود: امیدوارم با ارایه یک بازی خوب از این مرحله رد شویم تا خودمان را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر آماده کنیم.

 

قلعه نویی در خصوصی اردوی تیمش در کیش، گفت: خوشبختانه همه همکاری‌های لازم را در این موضوع انجام دادند و تنها مشکل ما نبود حریف تدارکاتی بود. با این وضع باید حتما در تعطیلات نیم فصل به اردوی خارجی برویم تا چند باز یتدارکاتی خوب برگزار کنیم.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت سروش رفیعی گفت: احساسس می‌کنم قضیه سروش خیلی لوس شده و هنوز پنج بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده و امیدوارم رسانه‌ها در این چند بازی دیگر به این موضوع نپردازند تا نیم بازیکن تمرکزش را از دست ندهد. در مجموعه سیاست باشگاه و خود من حفظ این بازیکن است و امیدواریم بتوانیم او را نگه داریم و اگر بخواهد برود برایش مراسم بدرقه می‌گیریم.

 

وی در خصوص بازی ایران و سوریه بیان کرد: AFC با برگزاری این مسابقه کل فوتبال آسیا را تحقیر کرد چرا که شرایط این بازی در حد بازی‌های قرن ۲۱ نبود و بیشتر شبیه بازی‌های قرون وسطی  بود چرا که مثلا اگر کسی بخواهد این مسابقه را با بازی آلمان ایتالیا مقایسه کند فوبتال آسیا تحقیر می شود.

 

وی در خصوص وضعیت مصدومیت سینا عشوری نیز گفت: دکتر کیهانی که یکی از با معرفت‌ترین پزشکان کشور است، عمل خوبی روی سینا عشوری انجام داد و از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم که به عیادت او رفتند.امیدوارم عشوری تبواند در نیم‌فصل دوم به ما کمک کند.

 

دیدگاه‌ها