کد خبر : 1373326 | 27 آبان 1395 ساعت 16:48 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه علیه استقلال بعد از تهدید به شکایت؛

قدوسی: ما اهل جعل و فتوشاپ نیستیم!

انتشار مطلبی در روزنامه پیروزی باعث شد تا مدیر رسانه ای استقلال امروز در نشست خبری به واکنش نسبت به آن بپردازد.

قدوسی: ما اهل جعل و فتوشاپ نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین قدوسی به عنوان سردبیر این روزنامه با توجه به واکنش رسمی مسئولان استقلال و تهدید به شکایت از آنها، بیانیه ای را در این خصوص انتشار داد که در ادامه آن را مشاهده می فرمایید.


 محمدحسین زندی، مدیر رسانه ای استقلال در نشست خبری امروز منصوریان و در واکنش به تیتر روی جلد روزنامه پیروزی عنوان داشته: «از این روزنامه شکایت خواهیم کرد چون بار اول و دوم نیست چنین شایعات و تیترهایی می زنند.


 در این باره بد نیست که مسئولان استقلال به خود زحمت داده و روزنامه را مطالعه کرده و زود و آشفته قضاوت نکنند. تیتر روی جلد روزنامه پیروزی با عنوان "اوج بازیکن سالاری در استقلال؛ بازیکنان خواهان اخراج سرمربی" اختصاص دارد به تیم فوتبال بانوان استقلال که بازیکنانش به نوشته اغلب خبرگزاری ها دو روز متوالی به باشگاه رفته و مخالفت خود با تصمیم باشگاه نسبت به سرمربیگری نیلوفر اردلان را اعلام داشته اند. حال اینکه باشگاه با این خواسته که مصداق بارز بازیکن سالاری است برخورد می کند یا خیر یک نکته است و نکته مهمتر این است که چرا بازیکنان به خود اجازه می دهند اینگونه در مورد تصمیم باشگاه در قبال انتخاب سرمربی دخالت کنند. مدیر رسانه ای استقلال که همکار ما بوده و خبرنگار است هم بهتر است کمی وقت گذاشته و روزنامه را مطالعه کرده و به رسانه ها، هواداران استقلال و سرمربی تیم اطلاعات کامل و صحیح ارائه کند. ما (تحریریه پیروزی) مثل برخی تیم‌ها اهل جعل و تخیل و فتوشاپ نیستیم.


باتوجه به اظهارات مدیررسانه ای استقلال ذکر یک نکته خالی از لطف نیست.روزنامه پیروزی در طول بیست سال انتشار و حیات خود حتی یک شاکی هم در دادگاهها نداشته چون همواره از توهین و شایعه پراکنی و تخریب افراد پرهیز کرده ایم و به این موضوع افتخار می کنیم.» (حسین قدوسی – سردبیر روزنامه پیروزی)

دیدگاه‌ها