کد خبر : 1373366 | 27 آبان 1395 ساعت 20:30 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال استان مرکزی نیازمند پشتوانه بازیکن است؛

مهابادی: شکست سپاهان دور از دسترس نیست

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می گوید با وجود این که تیم فوتبال سپاهان از تیم های ریشه دار و قدرتمند کشور است اما شکست این تیم در برابر آلومینیم اراک چندان دور از دسترس نیست.

مهابادی: شکست سپاهان دور از دسترس نیست

به گزارش "ورزش سه"، داود مهابادی عصر روز پنجشنبه در نشست خبری دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک با فولاد مبارکه سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که فردا(جمعه) در اراک برگزار می شود، افزود: به طور حتم بازی بسیار سختی برابر تیم سپاهان در بازی فردا داریم اما بازیکنان عزم خود را برای برد این تیم جزم کرده اند.

 

وی ادامه داد: سپاهان یک تیم بزرگ، ریشه دار و از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است، اما می توانیم با هوشیاری و استفاده از فرصت های پیش رو، این تیم را شکست داده و هواداران تیم آلومینیوم را برای ادامه جام حذفی و لیگ آزادگان امیدوار کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: از هواداران خوب این تیم دعوت می کنم که برای این بازی ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک را پر کنند تا بازیکنان با یک روحیه مضاعف به مصاف سپاهان بروند.

 

وی اضافه کرد: با وجود این که تیم فوتبال سپاهان در سه بازی گذشته خود تغییرات تاکتیکی بسیاری داشته است، اما همه نقاط قوت و ضعف این تیم آنالیز شده و بچه های آلومینیوم به خوبی نسبت به این تیم آشنایی دارند.

 

مهابادی ، عملکرد تیمش در بازی های گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نقاط ضعف بسیاری در تیم وجود دارد اما در کل از عملکرد تیم رضایت دارم و همه تلاش خود را برای ارائه بازی تماشاگر پسند همراه با کسب نتیجه در ادامه فصل به کار می گیریم.

 

وی در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل دوم نیز گفت: در برخی از پست ها نیاز به بازیکن داریم و با چندین بازیکن نیز مذاکراتی انجام شده اما به دلیل پیشنهادات بالای بازیکنان نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم چرا که در چنین شرایطی جذب بازیکن با پیشنهاد بالا انضباط مالی باشگاه را به هم می ریزد.

 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: فوتبال استان مرکزی نیازمند پشتوانه بازیکن است و می طلبد مدیریت ورزش به همراه مدیریت ارشد استان برای جذب و شکوفاسازی فوتبالیست از سنین پایه  برنامه ریزی های کاربردی داشته باشند.

دیدگاه‌ها