کد خبر : 1373465 | 28 آبان 1395 ساعت 15:25 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

نفت مسجدسلیمان 1 - سایپا 2؛ صعود با گل بخودی

شاگردان فرکی پیروز بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در مسجدسلیمان برابر شاگردان بختیاری زاده بودند.

نفت مسجدسلیمان 1 - سایپا 2؛ صعود با گل بخودی

به گزارش "ورزش سه"، سایپایی که در دیدار یک هشتم نهایی بازی های جام حذفی در مسجدسلیمان به دیدار نفتی ها رفته بودند در نهایت توانستند با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود بگذرند و راهی مرحله بعدی شوند.

 


مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، جمعه 28/08/95، ساعت 14:30، ورزشگاه شهید بهنام محمدی


داور: پیروز سیف‌الله پور                 کمک ها: جلیل شعرانی، علی احمدی

 

کارت زرد:
ابراهیم شکوری (60) از سایپا
رضا یزدان دوست (65) از نفت مسجدسلیمان

 


نفت مسجدسلیمان:

مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، ستار دراجی(82 محمد معاوی)، محمد خان‌احمدی، میلاد صالح وند(55 رئیسی نسب)، علی کیانی‌فر، شهاب زندی(89 میلاد شیخی سلیمانی)، امین جهان‌کهن و اکبر آفاقی.
سرمربی: سهراب بختیاری زاده


سایپا:

الساندرو فیلیپ، جونیو، سیامک کوروشی، روزبه شاه‌علی‌دوست، ابراهیم شکوری، امید خالدی، مهدی بدرلو، علی زینالی(57 مهدی ترابی)، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی(85 علی قلی زاده)و مسعود حسن‌زاده.
سرمربی: حسین فرکی

 

بهترین بازیکن:
غلامرضا رضایی، مهاجم باتجربه سایپایی ها را می توان بهترین بازیکن این بازی دانست، او که در این دیدار یک گل زیبا هم به ثمر رساند چند بار با حرکات خود مدافعان و دروازه بان تیم مسجدسلیمان را آزار داد.

 

 

اتفاق ویژه:
اتفاق ویژه و نادر این دیدار مربوط به قضاوت این بازی بود، پیروز سیف الله پور داور اصلی این بازی در دقیقه 28 آسیب دید و دیگر نتوانست به قضاوت خود در این بازی ادامه دهد و بدین ترتیب جای خود را به داور چهارم این دیدار، مصطفی بینش داد.

 


شرح گل ها:
نفت مسجدسلیمان 1 سایپا 0 (دقیقه 41، علی کیانی فر) : حمله نفتی ها از جناح راست با ضربه جهان کهن ادامه یافت اما این توپ بعد از برخورد به دست مدافع سایپا متوقف و داور میدان نیز به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، علی کیانی فر نیز پشت ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف جهت الساندرو آن را تبدیل به گل اول این بازی و تیم نفت کرد.

نفت مسجدسلیمان 1 سایپا 1 (دقیقه 1+45، غلامرضا رضایی) : کرنر کوتاه نارنجی پوشان به غلامرضا رضایی رسید و او نیز پس از یکی دو گام شوت دیدنی خود را روانه گوشه و بالای دروازه نفتی ها کرد و یکی از زیباترین گل های این جام را به ثمر رساند.

نفت مسجدسلیمان 1 سایپا 2 (دقیقه 80، میلاد خدایی، گل به خودی) : سایپا پس از دفع یکی دو حمله خطرناک از روی دروازه خود در این دقایق به گل برتری بودند و در نهایت موفق به این کار شدند و ارسال شان از جناح چپ با دفع اشتباه مدافع نفت روبرو شد و ضربه سر او دروازه تیم خودی را باز کرد.

 

 

دقایق حساس:
دقیقه 2 – حرکت زینالی و ضربه محکم او از پشت محوطه جریمه را دروازه بان نفتی ها مهار کرد.
دقیقه 22 – ارسال زینالی از جناح چپ با ضربه سر حسن زاده دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 26 – ارسال خطرناک ابراهیم شکوری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مدافع نفتی ها به کرنر رفت.
دقیقه 27 – ارسال دیگری از شکوری و این بار از روی نقطه کرنر با ضربه سر مهاجم سایپا دروازه حریف را به خطر انداخت اما این توپ که به بازیکن حریف برخورد کرده بود با اعتراض بازیکنان سایپا روبرو شد، آنها معتقد به پنالتی بودند.

دقیقه 65 – ارسال دیگری از شکوری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر حسن زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه 69 – ستار دراجی با شوت محکم خود دروازه سایپا را تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 76 – علی کیانی فر در این دقیقه می توانست گل برتری نفتی ها را هم به ثمر برساند اما شوت زیبای او از روی خط محوطه جریمه و در حالی که با دروازه بان تک به تک شده بود با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90 – رئیسی نسب از کناره های دروازه سایپا توپ را از آن خود و پس از حرکت ضربه خود را به سوی دروازه سایپا زد که با واکنش زیبای الساندرو دفع شد.
دقیقه 91 – پرتاب بلند میلاد خدایی اصل روی دروازه سایپا خطرساز شد اما الساندرو روی سر همه بازیکنان این توپ را مهار کرد.
دقیقه 92 – یک فرصت دیگر برای نفتی های مسجدسلیمان و این بار هم آنها نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

 

دیدگاه‌ها