کد خبر : 1373597 | 28 آبان 1395 ساعت 20:06 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مشکل رونی به من مربوط نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد تاکید کرد اتفاقات چند روز اخیر به شرایط منچستریونایتد ربطی ندارد.

مورینیو: مشکل رونی به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل عکس های نامناسبی از وین رونی منتشر شد که حاشیه های زیادی را در روزهای اخیر برای کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستر به همراه داشته است. مورینیو همچنین در مورد شرایط بازیکنان تیمش در آستانه دیدار برابر آرسنال صحبت کرد.

 

اتفاقات مربوط به وین رونی: "در تمرینات چند روز اخیر ما اتفاق خاصی رخ نداده است. رونی نیز مانند دیگر بازیکنان تمرین می کند و علاقمند به بازی کردن است. آن چیزی که در بازی های ملی رخ داده مربوط به آنجاست و من نظری در این رابطه ندارم. وقتی بازیکنان به اردوی تیم ملی می روند، شرایط آنها به آنجا مربوط می شود و به من ربطی ندارد.

 

 

1152565

 

 

در بعضی از موارد، بازیکنان با شرایط بسیار خوبی از اردوهای ملی باز می گردند زیرا اتفاقات خوبی در جریان بازی ها رخ داده است. اما در بعضی از روزها، آنها درگیر مصدومیت های بزرگ یا سرخوردگی به خاطر نتایج تیم ملی هستند و با شرایط بدی به تیم ملحق می شوند. در مورد رونی، ما می دانیم که اتفاقات خوبی در تیم ملی رخ نداده است اما فعلا پرونده این بازی بسته شده و تا چند ماه دیگر بازی ملی وجود ندارد".

 

مصدومیت اسمالینگ: "برخی بازیکنان ما مصدوم‌ هستند اما برای آن گریه نمی‌کنم. این یک شانس برای دیگر بازیکنان آماده است و آنها نیز آماده‌ بازی کردن هستند. در مورد اسمالینگ هم فکر می‌کنم اخبار شما کامل ‌تر از من است، پس به همان منابع خودتان اکتفا کنید".

 

شرایط لوک شاو: "شاو در همه جلسات تمرین تلاش خود را کرده است و در حال حاضر  آماده بازی کردن است. من مشکلی با وی  ندارم اما نمی توانم بگویم که او فردا بازی خواهد کرد یا خیر. باید عنوان کنم که او از بازیکنان با استعداد منچستریونایتد است، اما مشکلاتی دارد که باید آن‌ها را رفع کند".

دیدگاه‌ها