کد خبر : 1373700 | 29 آبان 1395 ساعت 11:44 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

روزبهانی از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: احسان روزبهانی هر روز با انگیزه تمرین می کند و از چند باشگاه خارجی برای لژیونر شدن مجدد نیز پیشنهاد دارد.

روزبهانی از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، اکبر احدی سرمربی اختصاصی احسان روزبهانی  در خصوص شرایط این بوکسور المپیکی گفت: احسان هر روز با انگیزه تمرین می کند. او از چند باشگاه خارجی هم برای لژیونری مجدد پیشنهاد دارد اما هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

 

وی در خصوص وقفه تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: من از سیاست‌های فدراسیون اطلاعی ندارم. نمی دانم برنامه ریزی ها به چه صورت است و چرا چنین وقفه ای در اردوی تیم ملی افتاده است. البته اگر فدراسیون در این مدت به فکر پشتوانه سازی باشد این وقفه خیلی به چشم نمی آید اما فکر نمی کنم چنین پشتوانه سازی نیز صورت پذیرد. برگزاری چند مسابقه داخلی بدون برنامه و بدون هدف برای جوانان فایده ای ندارد.

 

احدی در پاسخ به این سوال که آیا شما مخالف لغو اعزام جوانان به رقابتهای جهانی بودید؟ گفت: صددرصد مخالف این موضوع هستم. چطور می شود گفت تیمی که ۵-۶ ماه در اردو بوده آماده نیست؟ مسئولان فدراسیون به نتیجه قهرمانی کشور اکتفا می کنند درحالی که اصلا برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور یک ماه قبل از قهرمانی جهان برنامه نادرستی است. شاید در آن زمان بدن بوکسورها خسته باشد و خوب نتیجه نگیرند. چه ایرادی داشت این جوانها به مسابقات بروند. اصلا ما چه زمانی مدال جهانی داشته ایم که حالا نگران مدال باشیم؟ ما باید به جوانان میدان بدهیم تا تجربه کسب کنند.

 

وی در خصوص ارزیابی خود از شرایط فعلی بوکس ایران گفت: از وضعیت فعلی بی خبرم چرا که مدتهاست پایم را در فدراسیون نگذاشتم و فقط برخی مواقع اخبار بوکس را از تلویزیون می شنوم. شاید فدراسین هم در حال برنامه ریزی برای آینده است بنابراین درست نیست من هم بدون اطلاع ارزیابی داشته بشم.

دیدگاه‌ها