کد خبر : 1373991 | 30 آبان 1395 ساعت 17:36 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تعویض مالاگا که پیروزی 3-0 را از بارسا گرفت!

بارسلونا هرچند روز گذشته در نوکمپ مقابل مالاگا بدون گل متوقف شد؛ اما تا آخرین دقیقه بازی این شانس را داشت که به علت نقض قوانین از سوی مالاگا، 3-0 برنده شود.

تعویض مالاگا که پیروزی 3-0 را از بارسا گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا روز گذشته هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت بدون مسی و سوارز مقابل مالاگا بدون گل متوقف شد؛ اما تقریبا در خارج از زمین، این بازی را 3-0 برنده شده بود، اگر دقیقه 95، خوان ده راموس، مربی مالاگا اقدام به تعویض پابلو نمی کرد.

 

 

1158286

 

 

طبق قوانین فوتبال اسپانیا، هر تیمی در لالیگا باید از حداقل 7 بازیکن حرفه ای در ترکیب ثابت خود استفاده کند. مالاگا  در ترکیب ابتدایی خود برابر بارسا از دو بازیکن تیم های پایه ای خود که قرارداد حرفه ای ندارند و شماره پیراهنشان بین 1 تا 25 نیست، به نام های پابلو و اونتیوروس استفاده کرده بود.

 

دقیقه 81 و در شرایطی که مالاگا 10 نفره شده بود، ال نصیری، دیگر بازیکن تیم های پایه ای این تیم وارد زمین شد؛ با این حال همچنان 7 بازیکن حرفه ای در ترکیب مالاگا حضور داشتند. دقیقه 95، پابلو از زمین بیرون رفت و دودا به جای وی وارد بازی شد و دو دقیقه بعد، لوپز از مالاگا اخراج شد.

اگر دو دقیقه قبل از اخراج، دودا وارد زمین نمی شد، تعداد بازیکنان حرفه ای مالاگا پس از اخراج لوپز به 6 کاهش می یافت؛ در حالیکه سه بازیکن غیرحرفه ای از این تیم در زمین حاضر بودند و همین کافی بود تا بارسا 3-0 برنده بازی شود.

خطری که از بیخ گوش مالاگا گذشت.

دیدگاه‌ها