کد خبر : 1374184 | 01 آذر 1395 ساعت 16:35 | 57.3K بازدید | 15 دیدگاه

جدایی شماره 25 محبوب از قشقایی ها

شیری: استقلالی‌ها از قشقایی مایه نگذارند!

بازیکن باتجربه قشقایی شیراز بابت اتفاقاتی که بعد از برد تیمش مقابل پرسپولیس رقم خورده، ابراز تاسف کرد و از استقلال خواست این برد را به سود خود مصادره نکند و اگر توانایی دارد در زمین و در مصاف رو در رو با پرسپولیس آن را نشان دهد.

شیری: استقلالی‌ها از قشقایی مایه نگذارند!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی قشقایی شیراز برابر پرسپولیس باعث شد تا این حذف تاریخی از جام حذفی به سوژه ای برای کری خوانی ها تبدیل شود. با این حال مهدی شیری که نقش ویژه ای در این پیروزی داشته، مدعی است نباید حریف سنتی این پیروزی را به سود خود مصادره کند و آن برد تاریخی متعلق به مردم قشقایی بوده است. مهدی شیری در خصوص شرایط پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: «در اینکه پرسپولیس بهترین تیم فعلی فوتبال ایران است هیچ شکی نیست و آن را از نوع فوتبالی که ارائه می دهد به خوبی می توان تشخیص داد. من مطمئن هستم آنها با توجه به شرایطی که دارند امسال در ادامه لیگ به چیزی که شایستگی آن را دارند خواهند رسید و قهرمان خواهند شد.»


شیری بار دیگر شکست این تیم در جام حذفی برابر قشقایی را یک اتفاق بزرگ فوتبال می داند و در این باره می گوید: «مسلما یک اتفاق بزرگ تاریخی برای مردم خوب قشقایی بوده وگرنه نوع فوتبال و تاکتیک و ضدتاکتیک و تمام مسائل فنی که پرسپولیس در جریان بازی استفاده می کند آنها را در کلاسی بالاتر از فوتبال ایران قرار می دهد. آقای برانکو ایوانکوویچ تیم فوق العاده ای تشکیل داده و در بیرون زمین نیز آقای طاهری مدیریت شایسته ای داشته که این تیم را اکنون به این صورت در صدر قرار داده است. با ادامه این روند مسلما آنها خیلی زودتر از پایان فصل به قهرمانی خواهند رسید تا شایستگی بالای خود را به نمایش بگذارند.»


وی ادامه داد: «درست است که کری خوانی یک اتفاق خوب در فوتبال است و باعث جذابیت بالای آن می شود اما حریف باید توجه کند که تیم قشقایی اتفاقی را رقم زده که آنها سال هاست در آن ناکام هستند. آن برد به مردم خوب قشقایی تعلق دارد و خواهش من و دیگر دوستان و عزیزان قشقایی این است که هیچ ارگانی آن را به نام خود سند نزند. دوستان هر وقت توانستند این آرزو را برای خودشان رقم بزنند کری بخوانند. البته واقعیت فوتبال به همین کری خوانی است و من از هواداران هر دو تیم خواهش می کنم بدون توهین به یکدیگر کری بخوانند و تنور فوتبال را گرم نگه دارند.»


مهدی شیری که تاثیرگذارترین بازیکن قشقایی شیراز محسوب می شود، در خصوص دلیل قطع همکاری اش با این تیم نیز اینطور توضیح می دهد: «اینطور نیست که من خواهان ترک این تیم باشم و تجربه حضورم در این تیم با هواداران و مردم خونگرمش یکی از بهترین لحظات زندگی ام بود. مسائلی پیش آمد که مدیرعامل تیم درخواست کرد و البته دوست نداشت در این تیم باشد و من هم برای اینکه حاشیه ای درست نشود قبول کردم و در حال حاضر با آنها تمرین نمی کنم و برای آنها آرزوی موفقیت و شادی می کنم.»

دیدگاه‌ها