کد خبر : 1374785 | 04 آذر 1395 ساعت 10:29 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

با صحبت وزیر ورزش با رئیس سازمان صداوسیما؛

ماموریت ناظمی در وزارت ورزش تمدید شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش در خصوص پایان ماموریت و تمدید آن در این وزارتخانه توضیحاتی را ارائه کرد.

ماموریت ناظمی در وزارت ورزش تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، مازیار ناظمی در گفت‌وگو با فارس، درباره پایان ماموریتش در وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش در زمان محمود گودرزی درخواست تمدید ماموریت مرا داشت. سازمان صدا و سیما هم قوانین خاص خود را دارد و نمایندگانش در زمان خاصی می‌توانند در یک سازمان مامور باشند. با توجه به اینکه من 3 سال و نیم در وزارت ورزش بودم سازمان به نیروی خودش نیاز داشت به همین دلیل درخواست کرده بودند به محل حدمتم برگردم.

 

وی با بیان اینکه مسعود سلطانی‌فر با رئیس صدا و سیما در این خصوص دوباره مذاکره داشته‌اند، عنوان کرد: وزیر ورزش با علی‌عسگری صحبت و او هم موافقت کرد تا ماموریت من تمدید شود. امیدوارم بیشتر بتوانیم در خدمت جامعه ورزش باشیم.

 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش افزود: از جامعه ورزش هیچ وقت جدا نشدم و خوشحالم بخشی از بدنه رسانه کشور هستم. امیدوارم ارتباطی که بین ورزش و جوانان با رسانه فراهم شده بازهم ادامه پیدا کند. افتخار داشتم از 16 سالگی وارد صدا و سیما شده‌ام و الان هم در خدمت جامعه ورزش و وزارت ورزش و جوانان هستم.

 

ناظمی در پایان گفت: شعار و خواسته سلطانی‌فر در دوره جدید وزارت ورزش، "وزارت شنوا" است. شنوا برای شنیدن نقدها، حرف‌های پیشکسوتان، ورزشکاران، رسانه‌ها و همه مخاطبان وزارت ورزش و جوانان.

دیدگاه‌ها