کد خبر : 1374810 | 04 آذر 1395 ساعت 11:48 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد عجیب ابراهیم زاده در لیگ ١

تساوی مس کرمان در برابر خونه به خونه در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نهمین تساوی این تیم در فصل جاری بازی ها بود!

به گزارش "ورزش سه"، هم اکنون مس کرمان رکوردار تساوی در این فصل از بازی ها است و می توان به منصور ابراهیم زاده مرد تساوی ها لقب داد!


مس کرمان تا به این جای کار فقط دو باخت در کارنامه داشته، مثل خیلی از تیم های بالانشین. حتی تعداد باخت  هایش از برخی از تیم های مدعی کمتر است اما تساوی های پی در پی سبب شده این تیم در رده یازدهم جدول جای بگیرد. این نشان می دهد در فوتبالی که به تیم برنده سه امتیاز تعلق می گیرد مساوی با باخت زیاد تفاوت ندارد.

 

1159054


اختلاف 10 امتیازی با صدرنشین که ممکن است به 13 امتیاز هم افزایش یابد کار را برای مس کرمان سخت کرده و شاید در نهایت هم حضور تیم مس کرمان در صدر جدول را میسر نکند. حتی اگر مس کرمان در ادامه بازی ها موفق عمل کند نمی شود این تصور را داشت که صدرنشین حتما در ادامه بازی ها دچار لغزش های پی در پی خواهد شد و همه امتیازاتی که پیش افتاده را از دست خواهد داد. 


البته که فوتبال در جریان است و مادامی که فوتبال در جریان است مس می تواند به ادامه مسیر و در نهایت صعود به لیگ برتر امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها