کد خبر : 1374861 | 04 آذر 1395 ساعت 15:27 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی فولاد ها در نقش جهان؛

سپاهان 1 - فولاد 1؛ یک امتیاز با سیوهای طالب‌لو

نبرد دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان با تساوی 1-1 به پایان رسید، امتیازی که مطمئنا فولادی ها را خوشحال خواهد کرد و البته این امتیاز را مدیون وحید طالب لو خواهند بود.

سپاهان 1 - فولاد 1؛ یک امتیاز با سیوهای طالب‌لو

به گزارش"ورزش سه"، دو تیم فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم بدنبال برد بودند. فولادی ها ابتدا با گل ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی توانست تیم فولاد را جلو بیندازد.در ادامه حملات سپاهانی ها شعله ور شد و موسی کولیبالی توانست گل تیمش را بزند. در نیمه دوم سپاهانی ها یک پنالتی به دست آوردند که طالب لو آن را گرفت تا امتیازات تقسیم شود.

 


ورزشگاه نقش جهان، 4آذر 1395
داور: محمدرضا فغانی کمک ها: حسین طالقانی – امیررضا آشورماهانی

 

 

اخطار:

 

علی احمدی(1+45)- جلال الدین علی محمدی(71) از سپاهان

 ایوب والی (60) از فولاد

 


ترکیب سپاهان:
مهدی امینی، موسی کولیبالی، علی احمدی، شجاع خلیلزاده، احسان حاج‌صفی، رسول نویدکیا (67 حسین فاضلی)، طالب ریکانی، میلاد سرلک، پدرو هنریکه(80 حسین پاپی)، جلال علی محمدی و فرید کریمی بهزادی(85 رضا میرزایی).
سرمربی: عبدالله ویسی

 

 


ترکیب فولادخوزستان:
وحید طالب لو، ایوب والی، عبدالله کرمی، سروش سعیدی (78صابر حردانی)، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو (61 سینا مریدی)، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده، محمود مطلق زاده، ساسان انصاری و اسماعیل شریفات(84 بهرام رشید فرخی).
سرمربی: نعیم سعداوی

 

 

شرح گل ها:
 

1-0(ساسان انصاری – فولا خوزستان): حرکت ساسان انصاری از سمت چپ با خطای موسی کولی بالی متوقف شد تا داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. خود انصاری پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه زیبا توانست دروازه امینی را باز کند.

 

1-1(سپاهان اصفهان – موسی کولیبالی): کرنر زیبای احسان حاج صفی از سمت چپ با ضربه سر موسی کولیبالی همراه شد تا دروازه وحید طالب لو فرو بریزد و البته عبدالله ویسی نفس راحتی بکشد.

 

 

شرح بازی:

 


دو تیم سپاهان و فولاد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند و هر دو تیم به دنبال برد در این بازی بودند.در ابتدای بازی فولادی ها کمی بهتر بازی کردند و روی حرکت ساسان انصاری و اشتباه موسی کولی بالی توانستند به پنالتی دست پیدا کنند و خود انصاری آن را با یک ضربه دقیق به گل تبدیل کرد تا تعداد گلهایش را به عدد 7 برساند.


پس از این گل شاگردان ویسی حملات گسترده ای را ترتیب دادند و روی سانتر حاج صفی و ضربه سر کولیبالی به گل تساوی رسیدند و این دیدار در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.


در نیمه دوم شاگردان ویسی وضعیت خوبشان را ادامه دادند و موقعیت های بیشتر و بهتری را خلق کردند اما با دیوار بتنی فولاد یعنی وحید طالب لو مواجه شدند. در اواسط نیمه دوم سروش سعیدی روی بازیک تازه وارد سپاهان فاضلی خطای پنالتی کرد تا برد را به سپاهان بفرما بزند اما پدرو هنریکه در حضور حاج صفی پشت توپ ایستاد و نتوانست آن را به گل تبدیل کند. طالب لو با یک شیرجه بلند آن را به خوبی گرفت.


این دیدار تا پایان بازی با همین نتیجه ادامه یافت تا امتیاز بین دو تیم فولادی لیگ در نقش جهان تقسیم بشود.

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 11: شوت از راه دور نویدکیا با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 12: شوت از راه دور طالب ریکانی را طالب لو در دو مرحله دریافت کرد.

دقیقه 32: ضربه آزاد حاج صفی را وحید طالب لو به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 45+1: سانتر احمد عبدالله زاده از سمت چپ با خروج اشتباه امینی همراه شد اما عبدالله کریمی موفق نشد دروازه خالی تیم سابقش را باز کند.

دقیقه 47: شوت از راه دور پدرو هنریکه با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

دقیقه 61: شوت از راه دور طالب ریکانی با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 64: سانتر جلال الدین علی محمدی از سمت چپ را پدرو هنریکه با ضربه سر زد اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 67: ضربه راه دور فرید بهزاد کریمی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 74: خطای سروش سعیدی روی حسین فاضلی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، پدرو هنریکه پشت توپ ایستاد و ضربه او را وحید طالب لو با یک مهار تماشایی دریافت کرد.

دقیقه 75: سپاهانی ها چند موقعیت داشتند تا دروازه فولاد را باز کنند اما طالب لو به خوبی دروازه خود را حفظ کرد و ضربه آخر را علی محمدی به آسمان کوبید.

دقیقه 78: ضربه هنریکه را بازهم طالب لو در اختیار گرفت.

دقیقه 78: شوت از راه دور ریکانی را طالب لو دفع کرد و ضربه حاج صفی تنها یک اوت برای سپاهانی ها داشت.

دقیقه 86: سانتر احسان حاج صفی از سمت چپ می رفت تا به گل زیبایی تبدیل شود اما طالب لو به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد.

 

1159111

 

 

بهترین بازیکن:

 

وحید طالب لو مطمئنا بهترین بازیکن زمین بود، او علاوه بر اینکه یک پنالتی از زردهای اصفهانی گرفت در چندین صحنه به خوبی دروازه تیمش را حفظ کرد.
 

 

اتفاق ویژه:

 

ساسان انصاری موفق شد ششمین گل خود در لیگ برتر را برای فولاد به ثمر برساند که در نوع خود بسیار جالب است. البته اشتباه کولیبالی روی دادن پنالتی و گلی که به ثمر رساند نیز ویژه بود.

 


در حاشیه:


* نکته جالب ترکیب سپاهان اضافه شدن مهدی امینی به جای گلر برزیلی این تیم، لی اولیویرا است؛ گویا مهدی امینی با درخشش در دیدار برابر آلومینیوم اراک توانسته نظر ویسی را به خود جلب کند. 

* طالب ریکانی بازیکن خوزستانی سپاهان هم بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی این تیم به میدان فرستاده شده است.ریکانی سابقه بازی در فولاد را دارد.

*این 2 تیم اولین تیم‌های شهرستانی تاریخ لیگ حرفه‌ای بودند که قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کردند و هر یک در مقاطعی با کنار زدن سایر رقبا بر بام فوتبال ایران ایستادند. سپاهان در دومین دوره لیگ حرفه ای و فولاد در چهارمین دوره.

*آرمین سهرابیان از تیم سپاهان و عبدالله ناصری از تیم فولاد خوزستان، بازیکنانی هستند که بازی هفته یازدهم تیم شان را به دلیل محرومیت از دست دادند.

*عبدالله کرمی و اکبر ایمانی از فولاد سابقه بازی در سپاهان را داشته اند.

*مهرداد جماعتی بازیکن مصدوم فولاد در لیست 18 نفره نعیم سعداوی بازهم حضور ندارد.

*تعدادی از هواداران اهوازی به اصفهان آمده اند ا یار و یاور تیمشان در این شهر باشند.

*در حالی دو تیم به مصاف هم رفته اند که برف در حال باریدن است.

دیدگاه‌ها