کد خبر : 1375561 | 07 آذر 1395 ساعت 14:00 | 65.7K بازدید | 5 دیدگاه

برد یک طرفه در دیدار تدارکاتی؛

پرسپولیس 7 - تیم ملی دانشجویان 1

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در دیداری تدارکاتی تیم ملی دانشجویان را با هفت گل شکست دهد.

پرسپولیس 7 - تیم ملی دانشجویان 1

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از ساعت 12:30 دقیقه در دیدار تدارکاتی که بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد موفق شد با گل های کمال کامیابی نیا (2 گل)، حمید طاهرخانی، ولادیمیر پریموف، شهاب زاهدی، محمد رحمتی و علی علیپور شکست دهد. تک گل میهمان نیز از روی نقطه پنالتی توسط اوسانی وارد دروازه ابوالفضل درویش‌وند شد.


ترکیب پرسپولیس را در این دیدار بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، رامین رضائیان، محمد امین آرام طبع، حمیدرضا طاهرخانی، احمد نورالهی، احسان علوان‌زاده، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و پریموف تشکیل می دادند و در ترکیب تیم ملی دانشجویان نیز که هدایت آن برعهده فرشاد کریمی، کمک مربی فصل گذشته راه آهن است مرتضی قدیمی‌پور، معین محرابی، هادی احمدی، عباس سبحانی، میلاد شکرزاده، فرشاد هاشمی، علیرضا علی عسگری، فرشاد رسولی، محمد حسین‌پور، علی فاطمی و محمد اوسانی به میدان رفتند. 


شرح گل‌ها:
پرسپولیس یک تیم ملی دانشجویان 0 (حمید طاهرخانی) پریموف با حرکت خوب خود در فضاهای خالی، در موقعیت مناسب قرار گرفت. دروازه‌بان حریف نتوانست ضربه او را به طور کامل مهار کند و به این ترتیب توپ ارسالی مهاجم اوکراینی به حمیدرضا طاهرخانی رسید که او با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف، توپ را به گل تبدیل کرد.


پرسپولیس 2 تیم ملی دانشجویان 0( ولادیمیر پریمیوف): در دقیقه 35 روی پاس سید جلال حسینی به گل دوم دست پیدا کردند. در این صحنه پریموف توپ ارسالی را با زیرکی از بالای دستان دروازه تیم ملی دانشجویان با حرکت چیپ به درون دروازه هدایت کرد.


پرسپولیس 3 تیم ملی دانشجویان 0: (شهاب زاهدی): با شروع نیمه دوم پرسپولیس در اولین حمله خود توانست با شوت دیدنی شهاب زاهدی از داخل هجده قدم به گل سوم بازی دست یابد.


پرسپولیس 4 تیم ملی دانشجویان 0 : (کمال کامیابی نیا): لحظاتی بعد کمال کامیابی‌نیا روی حرکت و پاس به بیرون علی علیپور، گل چهارم قرمزپوشان را زد و گل پنجم هم توسط کمال کامیابی‌نیا درون دروازه تیم ملی دانشجویان قرار گرفت.


پرسپولیس 5 تیم ملی دانشجویان 0: (کمال کامیابی نیا): هافبک دفاعی پرسپولیس بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا سرخپوشان به پنجمین گل خود در این بازی دست یابند.


پرسپولیس 5 تیم ملی دانشجویان 1: (محمد اوسانی): روی خطای محسن ربیع خواه، داور یک ضربه پنالتی به سود تیم ملی دانشجویان اعلام کرد که محمد اوسانی آن را وارد دروازه درویش وند کرد.


پرسپولیس 6 تیم ملی دانشجویان 1: (محمد رحمتی): پاس بلند کامیابی‌نیا در سمت چپ به وحید امیری رسید. او توپ را به شهاب داد و زاهدی هم با یک پاس عمقی محمد رحمتی را در موقعیت مناسب قرار داد تا او با یک ضربه فنی گلزنی کند.


پرسپولیس 7 تیم ملی دانشجویان 1: (علی علیپور): در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی با همان شش گل پایان خواهد یافت، علی علیپور روی یک ارسال از سمت راست، هفتمین گل را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه 7 بر یک به سود پرسپولیس تمام شود.

 


حاشیه ها:
* بعد از گل اول پرسپولیس، تیم ملی دانشجویان حملات پردامنه ای روی دروازه پرسپولیس ترتیب داد که حاصل آن مصدومیت بوژیدار رادوشوویچ و خروج او از ترکیب سرخپوشان بود تا درویش وند جانشین این دروازه بان کروات شود.


* پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ ابوالفضل درویش‌وند، پلی یانسکی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور، محمد رحمتی، شهاب زاهدی و وحید امیری به میدان رفت.


* مهدی طارمی نیز در این بازی دچار مصدومیت جزیی شد که به نظر می رسد مشکلی مهاجم سرخپوشان را تهدید نمی کند.

دیدگاه‌ها