کد خبر : 1375911 | 09 آذر 1395 ساعت 13:15 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم تبریزی 5 بازی گذشته را واگذار کرده است

تراکتور، بازنده مطلق مصاف با پدیده

تیم پدیده مشهد از زمانی که به لیگ برتر صعود کرده، تمام دیدارهای خود مقابل تراکتورسازی را با برد پشت سر گذاشته است.

تراکتور، بازنده مطلق مصاف با پدیده

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پدیده مشهد از لیگ چهاردهم جواز حضور در مسابقات دسته برتر را به دست آورد و در این مدت 5 مسابقه با تیم تراکتورسازی انجام داده که همه این مسابقات با برتری مشهدی ها همراه بوده است.


اولین بازی تاریخ پدیده و تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ چهاردهم برگزار شد که این مسابقه با برتری یک بر صفر پدیده در مشهد همراه بود. در بازی برگشت نیز پدیده در تبریز با نتیجه 3 بر 1 تیم تحت هدایت رسول خطیبی را شکست داد و پس از این مسابقه خطیبی از سمتش برکنار شد. جالب اینکه در همین فصل تراکتور و پدیده در حذفی نیز به مصاف هم رفتند که در این مسابقه تیم مشهدی با نتیجه دو بر یک تراکتورسازی را از پیش رو برداشت.


در فصل پانزدهمین لیگ برتر فوتبال باز هم تراکتورسازی و پدیده در هفته چهارم به مصاف هم رفتند که این بار تیم تبریزی با هدایت تونی اولیویرا یک بر صفر مغلوب شد. جالب اینکه تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی بازی برگشت را نیز در مشهد با نتیجه دو بر یک واگذار کرد!


آمار نشان می دهد در 5 بازی گذشته تیم تراکتورسازی مغلوب همه مسابقات بوده است. حالا در ششمین بازی تاریخ تراکتور و پدیده روز جمعه در تبریز به مصاف یکدیگر می روند. این در حالی است که شرایط تراکتورسازی با دو سال متفاوت است و این تیم هرگز دوست ندارد صدر جدول را از دست بدهد. ضمن اینکه پدیده نیز نشان داده تیم دست و پا بسته ای نیست.

دیدگاه‌ها